تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 16:09
کد خبر : 75217

تقدیر ویژه از ۲۵ دستگاه اجرائی فعال در اقامه نماز

تقدیر ویژه از ۲۵ دستگاه اجرائی فعال در اقامه نماز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین شمس‌الدین، رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: عملکرد سال ۹۸ دستگاه‌های اجرائی در اقامه و دیگر موضوعات پیرامون اهمیت نماز در سامانه سجاده ثبت شد که از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین شمس‌الدین، رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: عملکرد سال ۹۸ دستگاه‌های اجرائی در اقامه و دیگر موضوعات پیرامون اهمیت نماز در سامانه سجاده ثبت شد که از ۲۵ دستگاه اجرائی در این آیین براساس ارزیابی‌ها تقدیر ویژه به عمل آمد.

او افزود: در بیست و نهمین اجلاس ویدئو کنفرانسی استانی نماز عملکرد ۸۳ دستگاه اجرایی مرتبط با ستاد اقامه نماز استان سمنان بررسی شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراز داشت: همچنین از عملکرد ۱۵ دستگاه اجرائی استان سمنان که در برپایی نماز و موضوعات پیرامون اقدامات قابل قبولی داشتند، تقدیر شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان تصریح کرد:  باوجود شیوع کرونا آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرائی استان سمنان در برپایی نماز و اهمیت بخشیدن به این عبادت خالصانه به درگاه احدیت نقش غیرقابل انکاری داشتند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد