تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 15:47
کد خبر : 75209

نماز جمعه مهم‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است

نماز جمعه مهم‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در نشست با اعضای ستاد خواهران نماز جمعه در دهدشت، حضور در نماز جمعه را لبیک به خدای رحمن عنوان و اظهار کرد: این غنیمت است که اهل نماز جمعه هستیم و به سوی نماز جمعه قدم برمیداریم. وی با بیان اینکه یکی از اقدامات قریش این بود که خادم مسجدالحرام

حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در نشست با اعضای ستاد خواهران نماز جمعه در دهدشت، حضور در نماز جمعه را لبیک به خدای رحمن عنوان و اظهار کرد: این غنیمت است که اهل نماز جمعه هستیم و به سوی نماز جمعه قدم برمیداریم.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات قریش این بود که خادم مسجدالحرام بودند، گفت: مکان نماز جمعه مکان مقدسی است و انسان‌هایی می‌آیند و در محضر خداوند قرار می‌گیرند و شما اعضای ستاد از آن‌ها محافظت می‌کنید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر یکی از مهم‌ترین دستورات جمهوری اسلامی را نماز جمعه عنوان و تصریح کرد: تمام تلاش اعضای ستاد باید این باشد که نماز جمعه در تراز انقلاب اسلامی برگزار کنیم.

امام جمعه دهدشت افزود: شهدای ما برای اقامه اسلام رفتند و جنگیدند و تریبون نماز جمعه هم یکی از موارد اقامه اسلام است، پس ما باید نماز جمعه‌ای داشته باشیم که امام زمان(عج) از ما راضی باشد.

همچنین حجت‌الاسلام سید عبدالحمید تقوی، مسئول دفتر امام جمعه دهدشت در این نشست از نماز جمعه به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام نام برد و اظهار کرد: ستاد نماز جمعه زیر مجموعه ستاد رهبری هست و اعضای ستاد باید به عنوان بازوی توانمند امام جمعه کارهای رهبری را به بهترین نحو انجام دهند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه ستاد نماز جمعه فقط مختص روز جمعه نیست گفت: یکی از کارهایی که در رابطه با نماز باید انجام دهیم آسیب‌شناسی است که از ابتدای شروع نماز جمعه در شهرستان چه کارهایی انجام شده و از ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام تقوی از وحدت و اقتدار به عنوان دو عنصر مهم در نماز جمعه نام برد و بیان کرد: با اجرای این دو مهم کارهایمان را در تراز انقلاب اسلامی انجام دهیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد