تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 6:35
کد خبر : 73948

کاهش آمار کرونا در شوشتر/ فوت شدگان کرونایی گزارش نشده است

کاهش آمار کرونا در شوشتر/ فوت شدگان کرونایی گزارش نشده است

نوذر کلانتر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بیمارستان و مراکز ۱۶ ساعته شهر شوشتر آمار مبتلا به کرونا کاهش پیدا کرد که در بخش مبتلا به کرونا تنها ۱۰ درصد از تخت‌های اختصاص داده شده به کرونا اشغال شده‌اند. وی با تأکید بر اینکه در چند روز گذشته در شوشتر مرگ‌ومیری بر

نوذر کلانتر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بیمارستان و مراکز ۱۶ ساعته شهر شوشتر آمار مبتلا به کرونا کاهش پیدا کرد که در بخش مبتلا به کرونا تنها ۱۰ درصد از تخت‌های اختصاص داده شده به کرونا اشغال شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه در چند روز گذشته در شوشتر مرگ‌ومیری بر اثر بیماری کرونا نداشته‌ایم، افزود: با تشکیل کمیته‌ها و همراهی نیروهای بسیجی و طلاب که پای‌کار آمدند، شاهد کاهش هرچه بیشتر این بیماری در سطح شهر هستیم که اگر مردم بیش‌ازپیش با ما همکاری کنند، می‌توانیم شاهد کاهش تعداد مبتلایان و هم مرگ‌ومیر بیماران کرونایی در فصل زمستان باشیم.

کلانتر با اشاره اینکه یکی از اصول مقابله با این بیماری پرهیز از تجمع‌هاست بیان کرد: با توجه به اینکه شب یلدا را در پیش رو داریم، از مردم درخواست می‌شود که از تجمع‌های خانوادگی که باعث آسیب و تهدید هرچه بیشتر کرونا می‌شود، پرهیز کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد