تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 1:14
کد خبر : 135451

مجید انتظامی: درباره «حاج قاسم سلیمانی» اثری خواهم ساخت

مجید انتظامی: درباره «حاج قاسم سلیمانی» اثری خواهم ساخت

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار گفت: استاد انتظامی دارای آثار ارزشمند و ماندگاری در عرصه موسیقی به‌ویژه آثار دفاع مقدس هستند که همواره در ذهن و خاطره ملت ما به‌عنوان آثار ماندگار نقش خواهد بست. ما

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار گفت: استاد انتظامی دارای آثار ارزشمند و ماندگاری در عرصه موسیقی به‌ویژه آثار دفاع مقدس هستند که همواره در ذهن و خاطره ملت ما به‌عنوان آثار ماندگار نقش خواهد بست. ما در دوره جدید فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتظر تولید آثار فاخر و جدیدی از استاد انتظامی هستیم و برای این منظور شرایط و نیاز‌های تولید این آثار را فراهم خواهیم کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: ما دستمان را برای یاری گرفتن به سمت هنرمندان ارجمند کشورمان گشاده‌ایم و استاد انتظامی به‌عنوان یکی از استادان مبرز جریان موسیقی اصیل کشور همواره توجهشان به رشد و تعالی هنر در جامعه و انتقال ارزش‌هایی، چون حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس به علاقه‌مندان به‌ویژه جوانان بوده و آثار قابل توجهی در حوزه جریانات عمومی از جمله دفاع مقدس پدید آورده‌اند که هرگز از ذهن و ضمیر مردم دور نمی‌شود. آثاری که مردم نسبت به آن تعلق خاطر و حس خوبی دارند و این امری مهم و ارزشمند است.

مجید انتظامی هم تأکید کرد: چنانچه شرایط جسمی‌ام اجازه بدهد و در وضعیت مناسبی قرار بگیرم اولین اثری که خواهم ساخت درباره ارزش‌های والا و معنوی و تعلقات ملت ما به‌ویژه فداکاری‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد