تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 6:08
کد خبر : 73898

انبار احتکار کالاهای اساسی در سردشت کشف شد

انبار احتکار کالاهای اساسی در سردشت کشف شد

ولی خداکرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای شناسایی و برخورد با محتکران، پس از بازرسی‌های روزانه در سطح شهر یک انبار با دپوی کالاهای اساسی شناسایی شد که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: در بازرسی از این انبار، ۱۴ تن برنج، چهار تن روغن

ولی خداکرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای شناسایی و برخورد با محتکران، پس از بازرسی‌های روزانه در سطح شهر یک انبار با دپوی کالاهای اساسی شناسایی شد که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از این انبار، ۱۴ تن برنج، چهار تن روغن جامد، ۳۰۰ کارتن روغن مایع، ۱۰۰ کارتن رب گوجه فرنگی و ۲۰۰ کارتن پودر لباسشویی و رختشویی دستی کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب سردشت بیان کرد: این انبار طبق دستور قضایی پلمب و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

خداکرمی با تاکید بر برخورد قاطعانه با محتکران از شهروندان خواست، در صورت شناسایی عاملان اخلال در نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس و یا ۱۲۴ به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

طی روزهای اخیر، در ۲ عملیات جداگانه نیز یک انبار از کالاهای احتکار شده به میزان ۲۳ تن مواد غذایی و یک انبار به میزان ۲۲ تن آرد در این شهرستان شناسایی و کشف شده بود.

سردشت از جمله شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که در جوار مرزهای عراق واقع شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد