تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 18:22
کد خبر : 73667

کشف محموله بزرگ احتکار در آذربایجان غربی

کشف محموله بزرگ احتکار در آذربایجان غربی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ سردار مسعود خرم نیا در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری۱۱ شهرستان "ماکو" در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی در زمینه احتکار آرد، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. این مقام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ سردار مسعود خرم نیا در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری۱۱ شهرستان "ماکو" در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی در زمینه احتکار آرد، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی نهایتا مکان بارگیری و حمل در داخل شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی، محل مورد نظر بازرسی و از داخل انباری ۱۳تن آرد یارانه، ۱۶تن سبوس، ۷تن ارزن، ۴تن ماش و ۴تن کنسانتره، مجموعا ۴۴تن کشف شد، که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد