تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1398 - 17:09
کد خبر : 72425

افزایش ۹۷ درصدی کشف کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش ۹۷ درصدی کشف کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرگزاری فارس از یاسوج،مهدی انصاری اظهار کرد: ارزش کالا‌های کشف شده قاچاق در ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۳۵۱ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۹۷ درصد افزایش دارد. فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرگزاری فارس از یاسوج،مهدی انصاری اظهار کرد: ارزش کالا‌های کشف شده قاچاق در ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۳۵۱ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۹۷ درصد افزایش دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تعداد خودرو‌های حامل کالای قاچاق توقیف شده نسبت به مدت مشابه پارسال شش درصد افزایش داشته است افزود:  ۶۵۰ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق امسال توقیف شده است.

وی گفت: هزار و ۹۰۰ نفر در رابطه با قاچاق کالا امسال دستگیر شدند این در حالی است که پارسال هزار و ۸۹۵ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انصاری خاطرنشان کرد: پوشاک، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، مواد غذایی، تجهیزات رایانه ای، کالای دخانی و پارچه جزو عمده کالا‌های قاچاق کشف شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد