تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 8:25
کد خبر : 72215

کشف شش میلیارد ریال کالای قاچاق

کشف شش میلیارد ریال کالای قاچاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی، قرار گرفت. او افزود: پس از هماهنگی قضایی و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی، قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی قضایی و ایست بازرسی در محور لردگان به بروجن، یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل کالای قاچاق شناسایی و متوقف شد.

غلامزاده اضافه کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی، ۱۷ هزار و ۲۵۰ عدد لوازم خرازی، ۷۸ عدد فلاکس،۳۳ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۸ دستگاه آبمیوه گیری، ۱۲ دستگاه قهوه ساز، ۳۲ دستگاه خشک کن میوه، ۴ دستگاه سرخ کن و پلو پز، سه دست قاشق و چنگال خارجی فاقد اسناد گمرکی به ارزش شش میلیارد ریال کشف و ضبط گردید.

او ادامه داد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد