تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 7:54
کد خبر : 71765

کشف کالای قاچاق از ۲ دستگاه وانت نیسان در گچساران

کشف کالای قاچاق از ۲ دستگاه وانت نیسان در گچساران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزار فارس از گچساران به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ازرش ۶۸۲ میلیون ریال از ۲ دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد. سرهنگ سید” محمد موسوی “در تشریح این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزار فارس از گچساران به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ازرش ۶۸۲ میلیون ریال از ۲ دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید” محمد موسوی “در تشریح این خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر(ع) شهرستان گچساران و مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرن این فرماندهی حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری محور در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعدادی لوازم خانگی از جمله یخچال، کولرگازی، تلویزیون فاقد اسناد گمرکی کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی ارزش کالاهای کشف شده را ۶۸۲ میلیون ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: کالاهای کشف شده به اداره گمرک تحویل خودروها نیز به پارکینگ منتقل و متهمان به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد