تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 5:12
کد خبر : 71752

افزایش ۱۱۵ درصدی محکومیت‌های صادره از تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی

افزایش ۱۱۵ درصدی محکومیت‌های صادره از تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به پرونده‌های وارده به شعب اداره کل تعزیرات آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۱۰ ماه گذشته ۱۷هزار و ۵۴۰ فقره پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی وارد شده که به ۱۷هزار و ۴۵۷ فقره رسیدگی و حکم مقتضی صادر شده است که کل محکومیت

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به پرونده‌های وارده به شعب اداره کل تعزیرات آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۱۰ ماه گذشته ۱۷هزار و ۵۴۰ فقره پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی وارد شده که به ۱۷هزار و ۴۵۷ فقره رسیدگی و حکم مقتضی صادر شده است که کل محکومیت های صادره از شعب اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و دارو درمان، و قاچاق کالا و ارز نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در بخش کالا و خدمات ۱۱هزار و ۳۶۶ فقره پرونده تشکیل شده که ۳۱۸ مورد مختومه شده است و در بخش بهداشت ۵۵۳ فقره پرونده تشکیل و ۵۴۷ فقره نیز مختومه شده است.
این مقام مسوول ادامه داد: دربخش قاچاق کالا و ارز ۵ هزارو۶۲۱ فقره پرونده تشکیل و از این تعداد ۵ هزارو۵۹۲ فقره مختومه شده است.

مدیر کل تعزیزات حکومتی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در مقایسه با پرونده های ورودی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: پرونده تعزیرات دربخش کالا و خدمات ۲ درصد، بخش بهداشت ۲۳ درصد و در بخش قاچاق کالا و ارز ۴۹ درصد افزایش داشته است.

اقوامی خاطرنشان کرد: بیشترین فراوانی تخلفات اعلامی به ترتیب از سوی ضابطین عبارتند ازعدم درج قیمت، گرانفروشی، تقلب کم فروشی، عدم ارائه فاکتور خرید، عدم صدور فاکتور، تداخل صنفی ، عرضه خارج از شبکه، ضرر و زیان وارده به اشخاص.

مدیر کل تعزیزات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به متوسط زمان رسیدگی به هر پرونده در اداره کل تعزیرات آذربایجان‌غربی بیان کرد: متوسط زمان رسیدگی به هر پرونده در اداره کل تعزیرات ۸ روز بوده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تغییری نیافته است و علاوه بر این، متوسط زمان رسیدگی به پرونده های کالا و خدمات هفت روز است.

این مقام مسوول اعلام کرد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده های بهداشت ، دارو و درمان ۶ روز بدون تغییر و متوسط زمان رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز ۱۰روز ،متوسط زمان رسیدگی ۲ روز افزایش یافته است.

انتهای خبر/۶۱۰۲۲/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد