تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 9:38
کد خبر : 71656

دخانیات، سوخت و ماینر بیشترین تخلفات قاچاق کالا و ارز در دی ماه

دخانیات، سوخت و ماینر بیشترین تخلفات قاچاق کالا و ارز در دی ماه

هوشنگ محمدی، سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی در تشریح عملکرد ۱۰ ماهه این دستگاه اظهار کرد: در این مدت تعداد ۶۶۲۰ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات،۴۲۶ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۲۱۶ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است. بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات

هوشنگ محمدی، سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی در تشریح عملکرد ۱۰ ماهه این دستگاه اظهار کرد: در این مدت تعداد ۶۶۲۰ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات،۴۲۶ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۲۱۶ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، محمدی گفت: بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان مربوط به عدم درج قیمت، گران‌فروشی، عدم صدور و ارائه فاکتور و کم‌فروشی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان دی ماه امسال بیش از ۲۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است، ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به دخانیات بوده و پس‌ازآن سوخت و ماینر قرار دارند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان ضمن اشاره به استمرار گشت‌های مشترک سیار این اداره کل با دستگاه‌های نظارتی ذی‌ربط در خصوص کالاهای اساسی، نسبت به هرگونه تخلف صنفی در حوزه صلاحیت‌های تعزیرات حکومتی هشدار داد و تصریح کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات در محکمه است و با توجه به شرایط حاضر در بحث نظارت‌ها ورود می‌کنیم و به شکایات با فوریت رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد