تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1398 - 10:45
کد خبر : 71603

کشف محموله ۲۵ میلیاردی پارچه قاچاق در قم

کشف محموله ۲۵ میلیاردی پارچه قاچاق در قم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قم، میکائیل قهرمانپور اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم یک دستگاه کامیون مشکوک به حمل کالای قاچاق در حال تردد در یکی از محور مواصلاتی استان توقیف کردند. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قم، میکائیل قهرمانپور اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم یک دستگاه کامیون مشکوک به حمل کالای قاچاق در حال تردد در یکی از محور مواصلاتی استان توقیف کردند.

وی گفت: در ادامه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو مذکور در یکی از استان غربی کشور به مقصد استان البرز بارگیری شده اما آدرس فرستنده و گیرنده کالا در بارنامه به‌صورت سوری ثبت شده است.

قهرمانپور تصریح کرد: سپس کامیون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل و با تخلیه آن تعداد یک هزار و ۷۱۲ طاقه پارچه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: کارشناسان اداره کل گمرکات استان ارزش کالای مکشوفه قاچاق را حدود ۲۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

قهرمانپور افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد