تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 13:44
کد خبر : 71559

محکومیت میلیاردی قاچاقچیان کالا در چهارمحال و بختیاری

محکومیت میلیاردی قاچاقچیان کالا در چهارمحال و بختیاری

محمدرضا عمرون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص آمار کشف کالای قاچاق در ۹ ماهه ابتدایی سال توسط سازمان تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۶۷ فقره پرونده در همین راستا به اداره‌کل تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: از

محمدرضا عمرون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص آمار کشف کالای قاچاق در ۹ ماهه ابتدایی سال توسط سازمان تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۶۷ فقره پرونده در همین راستا به اداره‌کل تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد ۶۶۸ فقره پرونده مورد در شعب سازمان تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلفان مجموعا به پرداخت ۱۵۸ میلیارد و ۹۲۳ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۶۸۹ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

وی با بیان اینکه آمار کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری با رشد ۳۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوده است، خاطرنشان کرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان و کشف کالای قاچاق ۱۶ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد