تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1398 - 18:09
کد خبر : 71220

شگرد عجیب زن اوگاندایی برای قاچاق کالا!

شگرد عجیب زن اوگاندایی برای قاچاق کالا!

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن اوگاندایی که با شگردی خاص قصد قاچاق تعدادی کالا به داخل این کشور را داشت دستگیر شد. این زن با پنهان کردن این کالاها در زیر مانکن کودک در حالی که وانمود می‌کرد یک کودک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن اوگاندایی که با شگردی خاص قصد قاچاق تعدادی کالا به داخل این کشور را داشت دستگیر شد. این زن با پنهان کردن این کالاها در زیر مانکن کودک در حالی که وانمود می‌کرد یک کودک واقعی بر پشت او سوار است قصد داشت این کالاها را وارد اوگاندا کند که توسط پلیس دستگیر شد.
مسئولان مرزی اوگاندا با انتشار تصاویر این مانکن اعلام کردند که این زن با یک اتوبوس از جمهوری دمکراتیک کنگو قصد داشت وارد خاک اوگاندا شود. بنا به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از رسانه‌های محلی اوگاندا و به نقل از دیلی‌مونیتور، یک مأمور مرزی اوگاندا گفت: آنها پس از دریافت گزارش‌هایی در مورد این نوع شیوه قاچاق کالا توانستند این زن را بازداشت کنند.
وی افزود: ما اطلاعاتی را دریافت کرده بودیم که برخی زنان با کمک مانکن‌های کودک برخی از اجناس را به داخل کشور قاچاق می‌کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد