تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1398 - 9:29
کد خبر : 71209

کشف دو انبار میلیاردی کالای قاچاق در مشهد

کشف دو انبار میلیاردی کالای قاچاق در مشهد

سرهنگ جواد شفیع‌زاده با اشاره به کشف دو انبار میلیاردی کالای قاچاق در مشهد، اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه  با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از دپو مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در ۲ انبار در سطح شهر مشهد دست یافتند. وی افزود: پلیس پس از تکمیل تحقیقات اولیه

سرهنگ جواد شفیع‌زاده با اشاره به کشف دو انبار میلیاردی کالای قاچاق در مشهد، اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه  با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از دپو مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در ۲ انبار در سطح شهر مشهد دست یافتند.

وی افزود: پلیس پس از تکمیل تحقیقات اولیه پرونده و شناسایی انبارهای موردنظر با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت، از مکان‌های موردنظر انواع کالای قاچاق شامل؛ چسب موش، اسپری حشره‌کش، قرص ویتامینه، لنز چشم و پودر بدنسازی قاچاق را کشف کردند.

  سرپرست پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این زمینه، بیان کرد: بنا به نظر کارشناسان جمعاً ارزش محموله‌های کشف شده از این ۲ انبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را برآورد شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با قاچاق و احتکار کالا و لوازم اساسی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا پی‌گیری و اقدام‌های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد