تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 12:07
کد خبر : 71074

کشف کالای قاچاق دو میلیاردی در شهرستان چگنی

کشف کالای قاچاق دو میلیاردی در شهرستان چگنی

سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان چگنی حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه خرم زال به یک دستگاه کامیون ایسوزو مظنون و با هماهنگی مقام قضائی آن را متوقف کردند. وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۶ هزار و ۴۱۸ قطعه لوازم‌خانگی، خودرویی و آرایشی

سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان چگنی حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه خرم زال به یک دستگاه کامیون ایسوزو مظنون و با هماهنگی مقام قضائی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۶ هزار و ۴۱۸ قطعه لوازم‌خانگی، خودرویی و آرایشی قاچاق شامل لباسشویی، چراغ، شفت و بوگیر خودرو  و انواع لوازم‌آرایشی  کشف و یک  نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲ میلیارد و ۴۱۰  میلیون ریال  اعلام کردند تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده  تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

سردار مهدیان نسب خاطرنشان کرد: پلیس با عزمی راسخ و با قاطعیت تمام و در حمایت از تولیدات داخلی، با مفسدان اقتصادی  و قاچاقچیان کالا مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد