تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 9:05
کد خبر : 70667

۱۰۴ هزار عدد مواد محترقه پرخطر در سقز کشف شد

۱۰۴ هزار عدد مواد محترقه پرخطر در سقز کشف شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه «زیویه» شهرستان سقز حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه «زیویه» شهرستان سقز حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی گفت: در بازرسی ماموران پلیس از کامیون حامل کالای قاچاق ۴۶۰ ثوب پوشاک و ۱۰۴ هزار عدد مواد محترقه قاچاق کشف شد.

اسماعیلی: اقدامات دستگاه قضایی تبلغیاتی نیست/ دست قاچاقچیان را قطع می‌‌کنیمقاچاق گسترده مداد به کشور در سایه ممنوعیت واردات/ ورود سرمایه‌گذاران جدید به بازار نوشت‌افزار

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری راننده و معرفی وی به مراجع ذیصلاح خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این مقدار کالای قاچاق را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را در جامعه برهم می‌زند، از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا، مراتب را هرچه سریع‌تر با پلیس در میان بگذارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد