تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 14:35
کد خبر : 70626

شناسایی انبار کالای قاچاق در دشتستان/ دستگیری سارق اماکن خصوصی در بوشهر

شناسایی انبار کالای قاچاق در دشتستان/ دستگیری سارق اماکن خصوصی در بوشهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه ۹ دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. شناسایی انبار کالای قاچاق ۱۷ میلیاردی در دشتستان جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران انتظامی با رصد اطلاعاتی، انبار محل ذخیره انواع

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه ۹ دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شناسایی انبار کالای قاچاق ۱۷ میلیاردی در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران انتظامی با رصد اطلاعاتی، انبار محل ذخیره انواع کالای قاچاق را در یکی از محله‌های شهر برازجان شناسایی کردند.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر، چهار تن تخمه خام آفتابگردان، پنج دستگاه ماینر با پاور مربوط و دو هزار و ۷۰۰ کارتن قیچی باغبانی خارجی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

او، با بیان اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۱۷ میلیارد ریال برآوردشده است، بیان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 کاهش ۷۰ درصدی سرقت خودرو در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: میزان سرقت خودرو در این شهرستان، ۷۰ درصد و سرقت مغازه ۵۸ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ پیمان فتاحی همچنین با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی کشفیات سرقت منزل و ۱۸ درصدی کشفیات سرقت اماکن خصوصی بیان کرد: ایجاد محیطی آرام، همراه با احساس آرامش و امنیت برای مردم مهمترین هدف پلیس است و لازمه‌ رسیدن به این هدف مشارکت‌های مردمی است.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، و بهره‌گیری از تصاویر دوربین مدار بسته سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته، تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بوشهر، با هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آن‌ها خواست، ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل بپرهیزند و وسایل یاد شده را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

توقیف محموله ۴ میلیاردی ادوات کشاورزی قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون، چهار میلیارد ریال ماشین آلات و ادوات کشاورزی قاچاق کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: مأموران پلیس دیروز هنگام گشت زنی در یکی از محور‌های خروجی شهرستان دشتستان از یک دستگاه کامیون کمپرسی، ۹ دستگاه ماشین چمن زنی کوچک و ۳۸۴ دستگاه پمپ کف کش بدون مدارک گمرکی کشف کردند که ارزش آن‌ها چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

او بیان کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد