تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 10:13
کد خبر : 70607

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مهران

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مهران

سرهنگ قدرت‌اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی جندالله و پلیس‌های تخصصی موفق شدند در راستای مبارزه با قاچاق کالا در نه ماهه اول سال ۹۸، تعداد ۱۵ محموله قاچاق را کشف کنند. وی افزود: ماموران انتظامی در طول این مدت و

سرهنگ قدرت‌اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی جندالله و پلیس‌های تخصصی موفق شدند در راستای مبارزه با قاچاق کالا در نه ماهه اول سال ۹۸، تعداد ۱۵ محموله قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: ماموران انتظامی در طول این مدت و در چند عملیات موفق و کنترل محورهای مواصلاتی توانستند ۳۰۰ راس گوسفند زنده، ۳۳۰ دستگاه آبگرم‌کن، ۱۲۵۰ ثوب لباس خارجی مردانه، ۲۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی، ۴ هزار و ۵۰۰ عدد رانی خارجی، ۱۷۰ هزار متر لوله آبیاری، ۴ کارتن لوازم آرایشی بهداشتی، ۲ هزار قلم دارو خارجی، تعداد ۵ هزار ۸۶۸ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز را از سودجویان کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه در این راستا ۲۴ نفر دستگیر شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی این کالاها توسط کارشناسان ۱۷میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه ۷ کامیون و ۶ دستگاه سواری متعلق به متهمان به پارکینگ انتقال و و تعداد ۳ باب مغازه نیز پلمپ و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

شهبازبیگی عنوان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان، به‌طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد