تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 17:58
کد خبر : 70515

حوادث کوتاه از کشور

حوادث کوتاه از کشور

            لوازم آرایشی قاچاقکرج – خبرنگار کیهان: رئیس‌پلیس آگاهی استان البرز از کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تاریخ گذشته از یک انبار در یکی از مناطق شهر کرج خبر داد. سرهنگ «محمد نادربیگی» اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه باقاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و

      
      لوازم آرایشی قاچاق
کرج – خبرنگار کیهان: رئیس‌پلیس آگاهی استان البرز از کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تاریخ گذشته از یک انبار در یکی از مناطق شهر کرج خبر داد.
سرهنگ «محمد نادربیگی» اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه باقاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک انبار نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تاریخ گذشته در یکی از مناطق شهر کرج شدند.
وی افزود: بلافاصله ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل انبار اعزام شدند و در بازرسی از آنجا، ۴۶ هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: ارزش اموال کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
تصادف مرگبار
یزد – خبرنگار کیهان: رئیس‌پلیس راه استان یزد گفت: بر اثر برخورد اتوبوس مسافری زائران امام رضا(ع) یزد- مشهد با تریلی ۱۰ نفر کشته و مجروح شدند.
سرهنگ مسعود قانعی، اظهار داشت: اتوبوس مسافری که از یزد به مقصد مشهد در حال حرکت بود در کیلومتر ۵۵ جاده یزد- طبس، در گردنه خرانق، به علت عدم توجه راننده به جلو، با یک دستگاه تریلی برخورد کرد.
وی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه چهار نفر در دم جان خود را از دست دادند و شش نفر مجروح شدند که در حال حاضر نیروهای امدادی در حال کمک‌رسانی و انتقال مجروحان هستند.
برخورد سواری با موتور
رشت – خبرنگار کیهان: برخورد خودروی سواری سمند با یک دستگاه موتورسیکلت در محور سیاهکل ـ لاهیجان دوکشته برجای گذاشت.
رئیس پلیس راه استان گیلان اظهار داشت: در این حادثه خودروی سمند حین تردد در محور سیاهکل ـ لاهیجان در محدوده روستای «بوجایه» با یک موتورسیکلت برخورد که براثر آن راکب ۴۸ ساله موتورسیکلت و همسر ۴۰ ساله وی که ترک نشین موتورسیکلت بود، بعلت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.
سرهنگ محمدپور اضافه کرد : کارشناسان پلیس علت اصلی این سانحه رانندگی را تخطی راننده سمند از سرعت مطمئنه و رعایت نکردن حق تقدم از سوی راکب موتورسیکلت اعلام کردند.
بازداشت فعالان کانال ضد انقلاب
قم- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان قم گفت: با‌اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت قم، شبکه سه نفره کانال ضد انقلاب «بازگشت شاهزاده» در قم شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.
سرتیپ «عبدالرضا آقاخانی» اظهار داشت: سه نفر از عناصر و  فعالان کانال ضد انقلاب «بازگشت شاهزاده» با نفوذ در یکی از دستگاههای دولتی استان علاوه‌بر فراهم کردن امکانات اغتشاش و تحریک تجمعات اعتراضی مردم، اقدام به شعارنویسی کرده و قصد موج سواری بر تجمعات اعتراض‌آمیز مردم را داشتند که با‌اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت قم شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: از این شبکه بیش از سه هزار برچسب و ۲۰۰ عدد پلاکارد با محتوای نامطلوب و چند دستگاه رایانه و پرینتر کشف شد.
 مسمومیت یک خانواده
سنندج – باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس‌مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار از مسمومیت یک خانواده ۹ نفره در روستای هشتاد جفت این شهرستان براثر استنشاق گاز منواکسیدکربن خبرداد.
محمدرضا باشوکی ، افزود: مسموم شدگان گازمنواکسید کربن وضعیت مناسبی نداشتند که با حضور به موقع نیرو‌های اورژانس و انتقال به بیمارستان این خطر مرگ آفرین رفع و حال عمومی این خانواده عادی شد.
دستگیری کلاهبردار میلیاردی
سرویس شهرستانها : فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری یک متهم با چهار میلیارد ریال کلاهبرداری در شیروان خبر داد.
سرتیپ «علیرضا مظاهری» گفت: در پی اعلام شکایت پنج نفر  از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند فروش خودرو از طریق سایتهای معتبر اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران  پلیس فتا استان  و انتظامی شیروان قرار گرفت.
وی با‌اشاره به اینکه متهم در یکی از کافی نت‌های شهر با این بهانه که خریداران خودرو برای ثبت‌نام خودروی مورد علاقه شان معطل نشوند مبلغ پرداختی خریداران را به حساب شخصی خودش واریز می‌کرد، افزود: این فرد برای اینکه اقدام خود را قانونی جلوه دهد با جعل کد رهگیری خرید خودرو و ارائه مدارک اعتماد شاکی را جلب و از شاکیان پرونده مبلغ چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.
وی تصریح کرد: متهم به بزه انتسابی اعتراف و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل بعدی به پلیس فتا استان تحویل داده شد.
کلاهبردار سایت دیوار
بندر عباس – باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری کلاهبردار سایت دیوار با ۱۰ شاکی خصوصی در شهرستان قشم خبر داد.
سرتیپ غلامرضا جعفری، افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان جزیره  قشم مبنی بر کلاهبرداری فردی با هویت جعلی که اقدام به فروش لوازم منزل در سایت دیوار می‌کرد ، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قشم قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با بررسیهای تخصصی و تحقیقات پلیسی کلاهبردار حرفه‌ای شناسایی شد و پس از بررسیها و مستندات ارائه شده توسط شاکیان پرونده، مأموران در فرصت مناسب که متهم قصد طعمه قرار دادن  فرد دیگری را داشت، او را دستگیر کردند.
جعفری افزود: این کلاهبردار بیش از ۵۰۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود که ۱۲ شاکی در این رابطه به پلیس مراجعه  کرده‌اند و احتمال افزایش شاکیان پرونده وجود دارد.
برخورد پژو با نیسان
زاهدان – خبرنگار کیهان: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: تصادف خودروی پژو پارس با نیسان سوخت کش در محور «ایرانشهر–سرباز» پنج کشته و مجروح برجای گذاشت.
سرهنگ حسن کیخا، افزود: در بررسیهای به عمل آمده مشخص شد؛ یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه خودروی وانت نیسان مخصوص حمل سوخت قاچاق به صورت رخ به رخ برخورد و هردو خودرو آتش گرفتند.
وی تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه هر دو راننده خودروها در دم جان باختند و سه سرنشین پژو پارس نیزبه شدت مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی در ادامه گفت: پلیس علت این تصادف را انحراف به چپ خودروی نیسان سوخت کش عنوان کرده است.
آتش سوزی در هتل
ساری – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از آتش سوزی در سالن آمفی تئاتر هتل پارسیان خبر داد.
سرهنگ علی قیصری ، گفت: با حضور ماموران انتظامی، امدادی و پایگاه آتش‌نشانی شهرستان رامسر این آتش سوزی که در سالن آمفی تئاتر این هتل به وقوع پیوسته بود، مهار شد.
وی علت وقوع این آتش سوزی رااتصال سیم برق به دلیل فرسودگی آن عنوان کرد و اظهار داشت: برابر بررسی‌های انجام شده ۸۰ درصد از فضا و تاسیسات سالن مذکور دچار خسارت شده است.
فرمانده انتظامی رامسر اذعان داشت: میزان کامل خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.
انفجار کپسول CNG
سرویس شهرستانها : فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از انفجار کپسول CNG یک دستگاه خودروی پراید با سه نفر مجروح در «بجنورد» خبر داد.
سرتیپ علیرضا مظاهری، با‌اشاره به اینکه این حادثه در یکی از تعمیرگاههای کپسولهای CNG به وقوع پیوسته است، افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد که این حادثه بر اثر نشتی کپسول CNG این خودرو و ایجاد جرقه توسط دستگاههای برقی تعمیرگاه اتفاق افتاده است.
وی  اضافه کرد: علاوه‌بر این خودرو یک دستگاه خودروی ون نیز دچار حریق شد.
تصرف اراضی ملی
خرم‌آباد – خبرنگار کیهان: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: ۹۷۴ هکتار از اراضی ملی از تصرف متخلفان حوزه منابع طبیعی خلع ید شد.
شیرزاد نجفی، افزود: دو هزار و ۲۱۴ پرونده تخریب و تصرف برای افرادی که در حیطه منابع طبیعی تخلف کرده‌اند ، تشکیل شده است.
او اضافه کرد: همچنین ۷۱۲ کیلوگرم محصولات فرعی جنگل (موسیر، گون و گیاهان دارویی) کشف شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد