تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 10:28
کد خبر : 70489

کشف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز

کشف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز

سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون سه هزار و ۴۹ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شده که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۰ درصد افزایش داشته است. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل

سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون سه هزار و ۴۹ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شده که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: امسال ۳۸۷ پرونده قضایی برای قاچاقچیان کالا در استان تشکیل شده که از مجموع آن ۲۱۷ فقره ١٠٠ میلیون ریالی، ۱۰۰ فقره بالای ۲۰۰ میلیون ریال، ۷۰ فقره بالای یک میلیارد ریال و ۲۵ فقره پنج میلیارد ریالی بوده است.

 این مسئول توضیح داد: در این مدت ۸۸۹ قاچاقچی کالا دستگیر و ۲۱۹ خودرو سبک و سنگین توقیف شد.

فرمانده  نیروی انتظامی البرز در ادامه از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش به خصوص تجار و صنوف مرتبط خواست نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه لازم داشته باشند.

سردار محمدیان اضافه کرد: در صورت مشاهده تخلف، علاوه بر ضبط کالاها، وسایل حمل و نقل و همچنین انبار یا مکان نگهداری و عرضه، مالکان و حاملان کالاها را به پرداخت جزای نقدی سنگین و سایر مجازات‌ها ی قانونی محکوم می‌شوند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد