تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 9:13
کد خبر : 70477

قاچاق در پوشش محموله پست / بار زرنگ ها به مقصد نرسید

قاچاق در پوشش محموله پست / بار زرنگ ها به مقصد نرسید

سرهنگ حسینی رئیس پلیس آگاهی استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: عوامل پلیس آگاهی و اداره مبارزه با کالای قاچاق استان در پی کسب اخبار متوجه شدن که مرسوله ای از استان همجوارحامل کالای قاچاق در حال انتقال است. او افزود:این کالای قاچاق از نوع پارچه و حدود ۱۱

قاچاق در پوشش محموله پست / بار زرنگ ها به مقصد نرسیدسرهنگ حسینی رئیس پلیس آگاهی استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: عوامل پلیس آگاهی و اداره مبارزه با کالای قاچاق استان در پی کسب اخبار متوجه شدن که مرسوله ای از استان همجوارحامل کالای قاچاق در حال انتقال است.

او افزود:این کالای قاچاق از نوع پارچه و حدود ۱۱ تن ۴۰۰ کیلوگرم بوده که این مرسوله از استان هم حوار به استان‌ ما و نهایتا به سمت استانهای شمالی قصد انتقال داشته است. 

سرهنگ حسینی بیان کرد:شب گذشته این مرسوله توقیف شده است که مبلغ ریالی آن بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان براورده شدهاست که در این عرصه کامیون توقیف شد و این مرسوله کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار کرد: تقاضایی ک از هموطنان و هم استانی های عزیز داریم که خود تیشه به ریشه تولید نزنند امسال هم که سال رونق تولیداست و دستگاه‌هایی که در این عرصه فعالیت می‌کند با دقت بیشتری داشته باشند .

او افزود: مردم عزیزمان اگر چنانچه اخباری در این خصوص در دست انتقال جابجایی کالاهای قاچاق یا انبارهای که اقدام به ابتکار مایحتاج عمومی مردم می کنند اطلاع‌رسانی کنند که انشاالله خادمان شما در پلیس آگاهی و نیروی انتظامی با اشاره به نحو احسن به انجام وظیفه کنند و دست این افرادی که بسیار شیادی و اقتصاد مافیای را دارند انجام میدن و ببندیم.

 انتهای پیام / ط ا

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد