تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398 - 18:40
کد خبر : 70408

بیش از ۴۶ هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در کرج کشف شد

بیش از ۴۶ هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در کرج کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه باقاچاق کالا و ارز و در بازدید از انبارهای سطح استان البرز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه باقاچاق کالا و ارز و در بازدید از انبارهای سطح استان البرز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک انبار نگهداری لوازم آرایش و بهداشتی قاچاق و تاریخ گذشته در یک از مناطق شهر کرج شدند.

 بلافاصله ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل انبار اعزام شدند و در بازرسی از آن جا، ۴۶ هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و  یک نفر دستگیر شد.

طبق نظر کارشناسان، ارزش اموال کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است و با استعلام کارشناسی از سامانه گمرک، اسناد و مجوزهای ارائه شده از سوی مالک انبار با کالاها مطابقت نداشت و همچنین تاریخ مصرف کالاها گذشته بود.

متهم به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی  شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده قاطعانه عمل می کند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد