تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398 - 10:46
کد خبر : 70384

تاکید فرماندار آستارا بر تشدید مبارزه با قاچاق کالا

تاکید فرماندار آستارا بر تشدید مبارزه با قاچاق کالا

حسن رستم زاد روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تنظیم بازار در فرمانداری آستارا اظهار کرد: در ماه های پایانی سال و آستانه انتخابات، دقت عمل در حوزه های کاری از اهمیت زیادی برخوردار است و سهل انگاری، عذر و تقصیر و غیبت از جلسات از هیچ مسئول و مدیری

حسن رستم زاد روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تنظیم بازار در فرمانداری آستارا اظهار کرد: در ماه های پایانی سال و آستانه انتخابات، دقت عمل در حوزه های کاری از اهمیت زیادی برخوردار است و سهل انگاری، عذر و تقصیر و غیبت از جلسات از هیچ مسئول و مدیری پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: برخی دستگاه ها در حوزه کار سایر اداره ها وارد می شوند و هنگام بازخواست از عملکرد، فرافکنی می کنند و این امر قابل قبول نیست و کم کاری ها به مدیران بالادست گزارش خواهد شد.

سامان ساسانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا نیز در این جلسه بر تقویت نیروی انتظامی در مبادی ورودی و محوطه گمرک و پایانه مرزی، برخورد با دلالان و دستفروشان متخلف، دقت عمل بیشتر ارزیابان گمرک و کنترل کارت های تردد داد و ستد کنندگان تاکید کرد.

آستارا با سه مرز زمینی، دریایی و ریلی با جمهوری آذربایجان مرتبط است و اداره کل گمرک این شهرستان از مبادی مهم صادرات و واردات کالا محسوب می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد