تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1398 - 15:34
کد خبر : 70350

ازدواج و طلاق در کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت

ازدواج و طلاق در کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید محمد علی تقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۴ هزار و ۹۵۶ مورد ازدواج در این استان ثبت شده که از این تعداد ۴ هزار

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید محمد علی تقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۴ هزار و ۹۵۶ مورد ازدواج در این استان ثبت شده که از این تعداد ۴ هزار و ۱۰۳ مورد شهری و ۸۵۳ ازدواج دیگر نیز روستایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در ۹ ماهه اول سال ۹۷ در مجموع ۵ هزار و ۳۱۵ ازدواج در این استان ثبت شده است، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در هر ماه به طور متوسط تعداد ۵۵۱ واقعه ازدواج به ثبت رسیده است.

تقوی ابراز کرد: از ابتدای امسال تا ابتدای دی‌ماه یک هزار و ۶۴ واقعه طلاق در این استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته که از این تعداد یک هزار و ۴۰ مورد شهری و مابقی روستایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هر ماه به طور متوسط ۱۱۸ واقعه و در هر شبانه روز به طور متوسط ۴ واقعه طلاق در این استان ثبت شده است، خاطرنشان کرد: میزان طلاق در مناطق شهری ۹.۵ درصد کاهش و در مناطق روستایی ۳۷ درصد افزایش داشته است.

اینفوگرافی| وضعیت یک‌دهه اخیر ازدواج و طلاق در ایراناعلام “وضعیت قرمز” ازدواج و طلاق در کشور + جداول آماریکدام استان‌ها بیشترین آمار ثبت ازدواج و طلاق را دارند؟

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد بیشترین فراوانی نام در این استان را با ۱۵۱ مورد به نام «آراد» عنوان کرد و افزود: حسین با ۱۲۵ مورد، رضا ۱۱ مورد، سامیار ۹۶، امیرعلی ۸۶، محمد ۸۵ برای آقایان و برای خانم‌ها آوا، زهرا، هیلما، فاطمه و باران در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

تقوی بیان کرد: هیچ گونه سندی از تغییرات گذشته و سندهای تنظیمی جدید دستی و فیزیکی نیست و دیگر از طریق سامانه انجام می‌شود زیرا دیگر نگاه سنتی به ثبت احوال تغییر یافته و کارآمد، پویا و بالنده شده است.

وی با بیان اینکه هویت رای دهندگان در روز دوم اسفندماه به صورت آنلاین با ستاد انتخابات شناسایی می‌شود، گفت: فعالیت ثبت احوال این استان در سال ۱۳۳۷ آغاز و اولین سند بنام زن و مرد لنده‌ای ثبت شد و هم اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار سند ولادت و فوت ثبت شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد