تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1398 - 11:23
کد خبر : 70328

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در نیکشهر

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در نیکشهر

حمید نوری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته مأموران یگان تکاوری این شهرستان هنگام گشت زنی در محور “نیکشهر-ایرانشهر” به یک دستگاه خودروی کامیونت بنز خاور مشکوک و آن را متوقف کردند. وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور یک دستگاه یخچال

حمید نوری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته مأموران یگان تکاوری این شهرستان هنگام گشت زنی در محور “نیکشهر-ایرانشهر” به یک دستگاه خودروی کامیونت بنز خاور مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور یک دستگاه یخچال سامسونگ، یک دستگاه فریزر سامسونگ، یک دستگاه تلویزیون ۴۶ اینچ، یک دستگاه اسپیکر، ۹۵ کیسه ۲۰ کیلویی زغال، ۷۰ طاقه پارچه پیراهنی، ۶ تخته پتوی یک نفره، ۱۲۰۰ پاکت آبمیوه، ۱۰ کیسه برنج ۱۰ کیلویی، ۱۱۰ عدد کمپوت آناناس، ۴۲۷ عدد اسباب بازی، ۹۵ دست کارد و چنگال، ۱۷ عدد قابلمه، یک دست سرویس شام خوری ۱۰۵ تکه و ۵۲ عدد فلاسک چای قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “نیکشهر” تصریح کرد: ارزش کالای های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرگ بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به توقیف خودروی مذکور خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان “نیکشهر” از قاچاق کالا به عنوان تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور نام برد و بیان داشت: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد