تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1398 - 13:36
کد خبر : 70109

۵ میلیارد ریال کالای قاچاق شبکه رایانه‌ای در جاده یاسوج-اصفهان کشف شد

۵ میلیارد ریال کالای قاچاق شبکه رایانه‌ای در جاده یاسوج-اصفهان کشف شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار مهدی انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق شبکه رایانه‌ای از یک دستگاه کامیون در محور ارتباطی «یاسوج-اصفهان» کشف و ضبط شد. وی عنوان کرد:

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار مهدی انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق شبکه رایانه‌ای از یک دستگاه کامیون در محور ارتباطی «یاسوج-اصفهان» کشف و ضبط شد.

وی عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای قاچاق از یک دستگاه کامیون در محور «یاسوج-اصفهان» مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با هماهنگی مقام قضایی ایست و بازرسی دایر کردند.

پرونده‌های قاچاق کالا در کرمان ۶۷۰ میلیارد ریال محکوم شدنداستاندار ایلام: یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی کنترل قاچاق کالا استقاچاق کالا و ارز در گیلان کاهش یافت

انصاری افزود: مأموران خودروی حامل کالاهای قاچاق را توقیف و در بازرسی از این خودرو ۵ هزار و ۸۴۲ عدد لوازم جانبی شبکه رایانه‌ای فاقد اسناد گمرکی کشف و راننده را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: کالاهای کشف شده به اداره گمرک استان تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل و متهم به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان توصیه کرد: درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد