تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 10:31
کد خبر : 130065

پرداخت ۶۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان

پرداخت ۶۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل صبح امروز در سیصد و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از خردادماه امسال تاکنون حدود ۶ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل صبح امروز در سیصد و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از خردادماه امسال تاکنون حدود ۶ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۸۵ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی افزود: از این تعداد واحدهای تولیدی دریافت‌کننده تسهیلات، ۵۸ واحد به ارزش حدود پنج هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۱۲۷ واحد به ارزش حدود ۵۶۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تاکنون ۳۸۲ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

تشنه‌دل ادامه داد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از دو هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال به ۵۲ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی ۶ واحد تولیدی صنعتی استان سمنان بررسی شد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام‌شده در خصوص مصوبات کارگروه بیان کرد: از آبان ماه سال گذشته تاکنون، ۴۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد که در این جلسات مشکلات ۱۴۲ واحد تولیدی بررسی و در جهت رفع موانع موجود، ۱۰۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

تشنه‌دل خاطرنشان کرد: طی این مدت، ۷۵ جلسه در مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان سمنان برگزار شد و مشکلات ۲۳۲ واحد موردبررسی قرار گرفت و ۲۹۰ مصوبه در جهت مانع‌زدایی این واحدها به تصویب رسیده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد