تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 8:25
کد خبر : 69710

پرونده‌های قاچاق کالا در کرمان ۶۷۰ میلیارد ریال محکوم شدند

پرونده‌های قاچاق کالا در کرمان ۶۷۰ میلیارد ریال محکوم شدند

– اخبار استانها – ارسلان میری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه تعزیرات حکومتی مرجع اختصاصی رسیدگی، صدور رای و اجرای حکم تخلفات اقتصادی است اظهار داشت: متاسفانه برخی مردم و مسئولان تعزیرات حکومتی را مسئول پایش، نظارت و کنترل بازار می‌دانند. وی با ابراز اینکه نظارت، بازرسی و بازدید از

– اخبار استانها –

ارسلان میری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه تعزیرات حکومتی مرجع اختصاصی رسیدگی، صدور رای و اجرای حکم تخلفات اقتصادی است اظهار داشت: متاسفانه برخی مردم و مسئولان تعزیرات حکومتی را مسئول پایش، نظارت و کنترل بازار می‌دانند.

وی با ابراز اینکه نظارت، بازرسی و بازدید از واحدهای صنفی و تجاری از وظایف تعزیرات حکومتی نیست افزود: اجرای گشت‌های مشترک نظارت بر بازار با حضور رواسای شعب تعزیرات حکومتی به منظور حمایت از دستگاه‌های متولی امر بازرسی انجام شده است.

میری با اشاره به عملکرد شعب بدوی عادی، تخصصی و تجدیدنظر تعزیرات حکومتی استان کرمان در هشت ماهه نخست امسال گفت: از ابتدای امسال ۱۳ هزار و ۹۷۴ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد که از این تعداد ۱۳هزار و ۹۹۸ پرونده مختومه شده است.

وی با بیان اینکه موجودی پرونده‌های ما از ابتدا ۳۰۴ پرونده بوده که ۲۸۰ پرونده همچنان در حال بررسی است عنوان کرد: محکومیت ریالی این پرونده‌ها ۸۲۰ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال بوده که ۲۱۰ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال آن وصول شده است. 

امام جمعه کرمان: مسئولان گرانی ناشی از افزایش قیمت بنزین را کنترل کنندقائم مقام وزیر صنعت: کمبود کالا نداریم / قیمت گوجه‌فرنگی ‌کاهش پیدا می‌کند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با عنوان اینکه از ابتدای امسال ۱۰ هزار و ۳۰۰ پرونده کالا و خدمات به تعزیرات استان وارد شده و ۲۱۷ پرونده هم موجودی پرونده‌های ما بوده است افزود: ۱۰ هزار و ۳۴۰ پرونده محتومه و ۱۷۷ پرونده نیز در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۸ هزار و ۹۰۱ پرونده کالا و خدمات به شعب تجدیدنظر ما وارد شده که ۸ هزار و ۵۹۸ پرونده مختومه شده است گفت: محکومیت ریالی این پرونده‌ها بیش از ۷۶ میلیارد ریال بوده که ۲۶ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال آن وصول شده است. 

میری با بیان اینکه ورودی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز استان کرمان در هشت ماه نخست سال جاری ۳ هزار و ۳۷۶ پرونده است که سه هزار و ۳۶۸ پرونده مختومه شده است گفت: ۶۷۳ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال محکومیت این پرونده‌ها بوده که بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال آن وصول شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۱۸ پرونده قاچاق کالا و ارز در این مدت به شعب تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان وارد شده که ۳۱۸ پرونده هم موجودی ما بوده است عنوان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۳۳ پرونده ختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه ۲۹۳ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال محکومیت این پرونده‌ها بوده است گفت: از این میزان ۱۸۴ میلیارد ریال آن وصول شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد