تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 17:34
کد خبر : 69118

کشف کالای قاچاق ۳ میلیارد ریالی در شهرستان دورود

کشف کالای قاچاق ۳ میلیارد ریالی در شهرستان دورود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی دورود در اجرای طرح مبارزه باقاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری باهماهنگی مقام قضائی یک دستگاه خودرو سواری را متوقف کردند. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی دورود در اجرای طرح مبارزه باقاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری باهماهنگی مقام قضائی یک دستگاه خودرو سواری را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی داخل خودرو توقیفی ۴۳ دستگاه اره و دریل برقی، ۳۶ دستگاه موتورجوش و ۳۰ دستگاه سشوار صاف کن خودرو (لوازم کارواش) قاچاق کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۳ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سردار مهدیان نسب در پایان برخورد با قاچاقچیان را یکی از وظایف اصلی پلیس دانست و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با این افراد به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها را نخواهد داد. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد