تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 - 11:48
کد خبر : 68829

ارسال ۱۹۵ پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی

ارسال ۱۹۵ پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی

محمدحسن اشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: طرح پیشگیری و مقابله با گران‌فروشی و احتکار ویژه قانون هدفمندی یارانه بنزین برای برخورد قانونی با تخلفات و عوامل اخلال‌گر در نظم بازار از ۲۵ آبان‌ماه در استان آغاز شده است. وی با بیان اینکه در این طرح به پرونده‌های ارجاعی

محمدحسن اشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: طرح پیشگیری و مقابله با گران‌فروشی و احتکار ویژه قانون هدفمندی یارانه بنزین برای برخورد قانونی با تخلفات و عوامل اخلال‌گر در نظم بازار از ۲۵ آبان‌ماه در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح به پرونده‌های ارجاعی خارج از نوبت رسیدگی و از همه ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی در این خصوص بهره می‌گیریم، بیان داشت: ۱۹۵ پرونده تخلف توسط بازرسان صمت و اتاق اصناف تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی بیان داشت: از آغاز اجرای طرح پیشگیری و مقابله با تخلفات گران‌فروشی و احتکار تاکنون به ۸۵ پرونده بخش کالا و خدمات در شعب تعزیرات حکومتی سراسر استان رسیدگی و متخلفان به ۸۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

اشرفی عدم درج قیمت، گران‌فروشی و عدم ارائه فاکتور خرید را از مهم‌ترین گزارش‌های اعلام شده ذکر کرد و افزود: از ابتدای شروع طرح پیشگیری و مقابله با گران‌فروشی و احتکار ویژه قانون هدفمندی یارانه بنزین، ۷۸ اکیپ گشت مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی از ۲۶۵ واحد صنفی بازدید کردند.

 وی با تأکید بر اینکه هیچ افزایش قیمتی به بهانه گرانی بنزین پذیرفته نیست و در صورتی که فردی به‌صورت خودسرانه اقدام به گران‌فروشی کند با او برخورد جدی خواهد شد، اعلام کرد: برخی افراد سودجو از وضعیت به‌وجود آمده سوء استفاده کرده و با احتکار یا گران‌فروشی به‌دنبال بالا بردن قیمت اجناس هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردم در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی یا احتکار می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۳۵ شکایات خود را به ما اعلام کنند، اضافه کرد: همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و سامانه اینترنتی tazirat۱۳۵.ir در هر لحظه از شبانه‌روز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد