تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 - 15:39
کد خبر : 68188

متلاشی‌کردن ۴۹ باند قاچاق در کردستان/دستگیری ۱۸۱۰ نفر متخلف

متلاشی‌کردن ۴۹  باند قاچاق در کردستان/دستگیری ۱۸۱۰ نفر متخلف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، علی خداویسی در هفتمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سنندج، اظهار کرد: در ۷ ماهه امسال  کشفیات بیش از ۳۹ میلیون و  ۱۰۹ هزار نخ

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، علی خداویسی در هفتمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سنندج، اظهار کرد: در ۷ ماهه امسال  کشفیات بیش از ۳۹ میلیون و  ۱۰۹ هزار نخ سیگار قاچاق در استان کشف شده که با کاهش ۹  درصدی در مقایسه با سال گذشته مواجه است.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز کردستان افزود: همچنین از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ماه ۳۸۹ هزار و ۳۴۴ قلم لوازم آرایشی قاچاق در استان کشف شده که نسبت به سال گذشته ۵۹ درصد کاهش دارد.

خداویسی از کشف ۵ میلیون و ۲۶۷ هزار قلم داروی قاچاق در ۷ ماهه امسال با رشد ۵۹ درصد در استان خبر داد و گفت: کشفیات موبایل قاچاق نیز نسبت به ۷ ماهه سال کذشته ۲۷۳ درصد رشد داشته است.

رشد ۲ درصدی کشفیات قاچاق سوخت در کردستان

وی افزود: همچنین از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه یک‌میلیون و ۸۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده که نسبت به مدت زمان مشابه رشد ۲ درصدی داشته است.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز کردستان ضمن اشاره به کشف یک‌هزار و ۷۵ راس دام قاچاق در استان، خاطرنشان کرد: کشفیات دام قاچاق در ۷ ماهه امسال ۸۴ درصد نسبت به مدت زمان مشابه کاهش دارد.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: امسال ۲ هزار و۹۲۲ پرونده درحوزه مبارزه با قاچاق در استان تشکیل و یک‌هزار و ۸۱۰ نفر متخلف نیز دستگیر شده‌اند.

خداویسی همچنین متلاشی‌شدن ۴۹ باند قاچاق کالا و ارز در استان را یکی دیگر از دستاوردهای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان نام برد و گفت: امسال همچنین ۲۱۹  هزار دلار و ۲۰ کیلوگرم طلای(۲۳ شمش طلا» قاچاق در استان کشف شده است.

به گفته وی، در بحث تشکیل پرونده‌های مرتبط با حوزه قاچاق کالا و ارز یک درصد و در زمینه دستگیری متخلفین ۱۳ درصد رشد داشته‌ایم.

وی افزود: یک‌هزار و ۳۰۱ دستگاه وسیله نقلیه با رشد ۸ درصدی نسب به سال قبل در استان کشف و ضبط شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد