تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 17:14
کد خبر : 67964

حوادث کوتاه از کشور

حوادث کوتاه از کشور

        دستگیری قاتل فراریبوشهر – ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: فردی که با شلیک اسلحه یک شهروند را در کنار تخته کازرون به قتل رسانده و متواری شده بود، در دلوار شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ حسین خواجه، افزود: این متهم شبانه وارد دلوار شده بود تا به صورت مخفیانه و غیرقانونی از

    
    دستگیری قاتل فراری
بوشهر – ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: فردی که با شلیک اسلحه یک شهروند را در کنار تخته کازرون به قتل رسانده و متواری شده بود، در دلوار شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ حسین خواجه، افزود: این متهم شبانه وارد دلوار شده بود تا به صورت مخفیانه و غیرقانونی از کشور خارج شود که به وسیله پلیس شناسایی و دستگیر شد.
به گفته وی متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه ارتکابی علت آن را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرد.
بازداشت هکر اینستاگرام
سرویس شهرستانها: رئیس پلیس فتا استان مازندران از دستگیری هکر حرفه ای و سابقه‌دار که با هک صفحات شخصی شهروندان در اینستاگرام پنج میلیارد ریال به جیب زده بود  خبر داد.
سرهنگ «حسن محمدنژاد»  گفت: در پی مراجعه سه شهروند به پلیس فتا و طرح شکایتی مبنی بر هک صفحات شخصی اینستاگرام و در پی آن ارسال لینک جعلی بانک به فالوورهای آنان به منظور خرید جزوه و برداشت از حساب بانکی آنان موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی رد یکی از متهمان و هکرهای سابقه‌دار در این حوزه شناسایی شد.
وی خاطر نشان کرد: محل اختفاء متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.
وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳۸۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه ۱۲۰ عدد سیم کارت و ۶۴۴ کارت بانکی کشف شد.
کشف هروئین
همدان- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: در یک عملیات پلیسی افرادی که در پوشش خانواده در حال تحویل محموله هروئین و شیشه در شهرستان اسدآباد بودند ،  دستگیر شدند.
سرهنگ هادی قزوینه‌ای، بیان کرد: از اعضای این  باند ۹ کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم شیشه کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: در این عملیات ۹ تن که در پوشش چند خانواده اقدام به جابه‌جایی محموله مواد مخدر می‌کردند دستگیر شدند که چهار تن از آنها عناصر اصلی و مابقی مرتبطان به این باند بودند.
وی افزود: در همین ارتباط سه دستگاه خودرو از متهمان توقیف شده است.
کلاهبردار اینترنتی
بندرعباس- ایرنا: پلیس فتای هرمزگان شخصی را که به اتهام کلاهبرداری درپوشش خرید وفروش لوازم دسته دوم درفضای مجازی فعالیت داشت، دستگیرکرد.
رییس پلیس فتای هرمزگان گفت: با مراجعه یکی از شهروندان بندرعباسی وطرح شکایتی با موضوع کلاهبرداری، پرونده اولیه تشکیل و برای پیگیری دراختیار کارشناسان پلیس فتا استان قرارگرفت. سرهنگ علی اصغر افتخاری، افزود: مالباخته در ابتدا آگهی با موضوع فروش یک دستگاه تلفن همراه دریک سایت خرید و فروش کالای دسته دوم درج و پس از مدتی فردی ناشناس با وی تماس گرفته و جهت خرید این کالا توافق کرد . وی بیان داشت: شاکی درمحل قرار حاضر شده ومتهم پس از تحویل کالا وجه را به ظاهر به صورت اینترنتی با استفاده از نرم‌افزارهای انتقال وجه بانکی پرداخت کرده و در آخر با نشان دادن یک پیامک ویرایش شده اینگونه وانمود کرد  که پول را به حساب مالباخته واریز کرده است. رئیس پلیس فتای هرمزگان اظهارداشت: مالباخته غافل از اینکه ممکن است خریدار وجه را واریز نکرده باشد، بدون دریافت موجودی و یا بررسی پیامک بانکی، کالا را با تمامی وسایل جانبی به نامبرده تحویل داده و پس از رسیدن به منزل متوجه کلاهبرداری شده است.
افتخاری گفت: کارشناسان پلیس فتا پس از جمع‌آوری مستندات با استفاده از شیوه‌های تخصصی وپلیسی با هماهنگی مقام قضایی متهم را درمحل سکونت خود دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.
وی بیان داشت: متهم با رصد سایت‌های خرید و فروش اجناس دسته‌ دوم با فروشندگان قرارحضوری گذاشته و با این روش از آنان کلاهبرداری می‌کرد که تاکنون درطی سیر مراحل این پرونده ۱۹ فقره شکایت به ثبت رسیده که نامبرده به ۱۵ فقره اعتراف کرده است.
تصرف زمین های ملی
رشت – صدا و سیما: چهار هزار متر مربع از زمین‌های ملی در یکی از روستاهای شفت در استان گیلان از متصرف پس گرفته شد.
فرمانده انتظامی شفت گفت: این زمین در روستای لیف کوه خندان شفت  از یک متصرف پس گرفته شد.
سرهنگ عبدالعلی شعبانی افزود : متصرف این قطعه زمین را با سیم‌خاردار محصور کرده بود تا در آن کشاورزی کند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش چهار هزار مترمربع زمین  را یک میلیارد ریال اعلام کردند اضافه کرد: متهم به مقامات قضایی معرفی شد.
قاچاق دام با اتوبوس
زاهدان – فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از قاچاق دام زنده توسط اتوبوس مسافربری خبر داد.
ابراهیم ملاشاهی، اظهار کرد: پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی شهید صدوقی «نصرت‌آباد» چهار دستگاه اتوبوس مسافربری حامل دام قاچاق را شناسایی که در بازرسی از این خودروها ۲۲ رأس گوساله و ۱۷ رأس گوسفند را که به طرزی ماهرانه در بدنه خودروها جاساز شده بود، کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: ارزش دام‌های قاچاق کشف شده، دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده که با هماهنگی مقام قضائی احشام به اداره دامپزشکی شهرستان زاهدان منتقل شدند.
واژگونی خودرو
بندر عباس – ایسنا:  سرپرست پلیس راه استان هرمزگان از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و دو مجروح در محور«کوه گنو» خبر داد.
سرهنگ مهدی نیکبخت  افزود: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند یک دستگاه پژو پارس به دلایل نامعلومی واژگون و به پایین دره سقوط کرد که بر اثر این سانحه راننده خانم خودرو در دم جان باخت و دو سرنشین آن که دختربچه های دو و شش ساله بودند نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
دستگیری قاچاقچیان احشام
رشت – صدا و سیما : پنج عضو یک باند قاچاق احشام در آستارا دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی گیلان  گفت: پنج قاچاقچی که قصد داشتند ۳۴ راس  گاو و ۴۶ راس  گوسفند را با دو کامیون و سه وانت بدون مجوز حمل برای فروش از گیلان به اردبیل منتقل کنند، دستگیر شدند.
سرتیپ عزیزالله ملکی افزود: کارشناسان ارزش این احشام را
سه میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال اعلام کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد