تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 11:59
کد خبر : 67934

فرمانده انتظامی کرمان: پلیس در گمرک استان کرمان مستقر می‌شود

فرمانده انتظامی کرمان: پلیس در گمرک استان کرمان مستقر می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز ظهر در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کرمان اظهار داشت: در سال جاری بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مقابله با قاچاق کالا با جدیت بیشتری

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز ظهر در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کرمان اظهار داشت: در سال جاری بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مقابله با قاچاق کالا با جدیت بیشتری توسط پلیس پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس در گمرکات ۱۳ استان کشور نظارت مستقیم دارد افزود: در استان کرمان نیز تا پایان امسال پلیس مستقر می‌شود و در راستای قانون بحث قاچاق کالا در استان را با جدیت بیشتر ادامه خواهیم داد.

دلیل توقف ۳ساله طرح تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا چیست؟ مجلس پاسخ بدهدبخشنامه جدید رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز۲۴۸۲ فقره پرونده قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی استان کرمان وارد شد‌

فرمانده انتظامی استان کرمان از افزایش کشفیات قاچاق کالا در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق در استان کرمان کشف شده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه کرمان رتبه برتر در حوزه کشف سوخت قاچاق را دارد گفت: داشتن اراده مقابله و مبارزه با قاچاق از هر کاری مهمتر است و ما نیاز به اراده قوی در این حوزه داریم تا باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت را پیگیری و رصد کنیم.

در این جلسه مدیرکل اطلاعات استان کرمان نیز با اشاره به اینکه قاچاق سوخت در استان افزایش پیدا کرده است اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت سوخت تاثیری در کاهش قاچاق نداشته و جرائم نیز بازدارنده نیست.

علی بابایی فرماندار کرمان نیز با اشاره به اینکه از ایتدای طرح اصلاح قیمت بنزین و افزایش قیمت آن در شهرستان کرمان شاهد کاهش ۹ درصدی مصرف سوخت هستیم گفت: در این چند روز بنزین مصرف شده ۳۰ درصد آزاد و ۷۰ درصد مردم با استفاده از کارتهای سوخت بنزین مصرف کردند.

وی با بیان اینکه شهرستان کرمان ۵۲ جایگاه سوخت دارد که مجهز به پایش تصویری هستند افزود: در شش ماهه ابتدای امسال ۱۷۷ هزار و ۶۴۰ لیتر انواع سوخت قاچاق در شهرستان کرمان کشف و ضبط شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد