تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 10:55
کد خبر : 67918

خرید کالای ایرانی، موجب بالا رفتن انگیزه تولیدکنندگان داخلی می‌شود

خرید کالای ایرانی، موجب بالا رفتن انگیزه تولیدکنندگان داخلی می‌شود

داود کارگرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تأکید بر استفاده شهروندان از کالاهای استاندارد اظهار کرد: تا زمانی که مردم از کالای ایرانی استقبال نکنند، عملا نمی‌توان شاهد حمایت از کالای ایرانی  و افزایش رونق تولید خواهد بود. مدیر‌کل استاندارد استان زنجان افزود: بنابراین باید مزایا و امتیازات استفاده از کالای

داود کارگرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تأکید بر استفاده شهروندان از کالاهای استاندارد اظهار کرد: تا زمانی که مردم از کالای ایرانی استقبال نکنند، عملا نمی‌توان شاهد حمایت از کالای ایرانی  و افزایش رونق تولید خواهد بود.

مدیر‌کل استاندارد استان زنجان افزود: بنابراین باید مزایا و امتیازات استفاده از کالای داخلی برای مصرف کننده و تولید کننده مطرح و فرهنگ درست حمایت از محصول ایرانی در کشور نهادینه شود.

وی با تأکید بر اینکه بی‌شک اولویت اول و اصلی مردم برای استفاده از کالاها، بحث کیفیت آنها است، تصریح کرد: تولیدکنندگان باید خواسته‌ها و نیازهای مصرف‌کنندگان را برآورده سازند و محصول با کیفیت قابل قبول و در خور آنها عرضه کنند.

کارگرزاده با بیان اینکه استقبال از کالای باکیفیت از سوی مردم و توجه عموم به نشان استاندارد، موجب تشویق تولیدکنندگان در راستای تولید کالاهای باکیفیت و استاندارد خواهد شد، افزود: بی‌شک بهترین معیار برای تشخیص کالاهای باکیفیت از محصولاتی که کیفیت مطلوبی ندارند، نشان استاندارد‌ (مرغوبیت کالا) است، چرا که معیارهای مورد تأکید استاندارد ایران، هم‌تراز با معیارهای جهانی است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه خرید کالای ایرانی، علاوه بر رونق تولید منجر به رونق اقتصاد داخلی و ایجاد اشتغال، موجب بالا رفتن انگیزه تولیدکنندگان داخلی و ایجاد رقابت با محصولات خارجی می‌شود، تصریح کرد: برخورداری کالاهای ایرانی از نشان استاندارد، زمینه را برای ورود این محصولات به بازارهای جهانی فراهم می‌کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد