تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1398 - 9:45
کد خبر : 67858

حمایت از کالای ایرانی باید تدوام داشته باشد

حمایت از کالای ایرانی باید تدوام داشته باشد

جلال الدین شکریه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه یکی از دلایل مهم پیشرفت و رونق اقتصادی در بخش تولید و صنعت کشورهای پیشرفته حمایت مردم آن کشورها از تولیدات داخلی است، گفت: مردم ما نیز نسبت به این مساله آگاه تر شده اند و نسبت به خرید کالای ایرانی رغبت بیشتری دارند. وی افزود: لازم است

جلال الدین شکریه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه یکی از دلایل مهم پیشرفت و رونق اقتصادی در بخش تولید و صنعت کشورهای پیشرفته حمایت مردم آن کشورها از تولیدات داخلی است، گفت: مردم ما نیز نسبت به این مساله آگاه تر شده اند و نسبت به خرید کالای ایرانی رغبت بیشتری دارند.

وی افزود: لازم است فرهنگ سازی های موثرتری برای حمایت و خرید کالای ایرانی صورت بگیرد و یکی از مولفه های مهم ترویج این فرهنگ آموزش است.

شکریه با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی حمایت از تولیدکننده ایرانی و صنعت ملی را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان نیز باید با ارتقای کیفیت محصولات خود محصولات بهتر به مردم عرضه کنند تا حمایت های مردمی در خرید از کالای داخلی نیز تدام داشته باشد.

وی تصریح کرد: تولید کالاهای باکیفیت و صادراتی از اولویت های کاری تولیدکنندگان باشد و با توسعه این امر شاهد خواهیم بود که بازارهای بیشتری در کشورهای دیگر از آن گیلان خواهد شد.

رئیس اصناف گیلان گفت: با توسعه ساخت کالاهای باکیفیت ایرانی نیز می توان فروشگاه های مخصوص فروش کالای ایرانی و برندهای معتبر ایرانی نیز فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه قابلیت بخش تولیدگیلان و صنعت گیلان برای حضور در بازارهای خارجی بسیار زیاد است، گفت: در گذشته ای نه چندان دور صنایع پوشاک گیلان به قدری قوی بود که بازارهای خارجی به خصوص کشورهای همسایه مشتری سرسخت پوشاک ایرانی بودند و با کمی همت می توان مجدد صنعت پوشاک گیلان به دوران طلایی بازگرداند.

شکریه افزود: در حال حاضر نیز لباس و پوشاک گیلان نیز روند رو به رشدی دارد و در بازارهای خارجی جای خود را پیدا کرده است.

 رئیس اصناف گیلان گفت: باید با وجود شرایط تحریمی قوی تر از گذشته کار کنیم و باید حمایت از تولیدات داخل و خرید محصولات ایرانی به تولیدکنندگان و صنعتگران کشور کمک کنیم تا شرایط اقتصادی مناسبی برایشان فراهم شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد