تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آبان 1398 - 10:26
کد خبر : 67800

نظرات کاربران فارس زیر خبر اظهارات روحانی

نظرات کاربران فارس زیر خبر اظهارات روحانی

گروه سیاسی: آنچه در زیر می‌خوانید، کامنت‌ها (نظرات) کاربران خبرگزاری اصولگرای فارس در زیر خبر اظهارات رییس‌جمهور در جلسه دیروز هیات دولت است. انتشار این نظرات می‌تواند بخشی از نگاه و دیدگاه جامعه به شرایط کنونی کشور پس از افزایش قیمت بنزین باشد. با این توضیح که در سطر اول نام کاربر، تاریخ و ساعت

گروه سیاسی: آنچه در زیر می‌خوانید، کامنت‌ها (نظرات) کاربران خبرگزاری اصولگرای فارس در زیر خبر اظهارات رییس‌جمهور در جلسه دیروز هیات دولت است. انتشار این نظرات می‌تواند بخشی از نگاه و دیدگاه جامعه به شرایط کنونی کشور پس از افزایش قیمت بنزین باشد. با این توضیح که در سطر اول نام کاربر، تاریخ و ساعت مخابره کامنت قید شده است:

ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۱:۲۵
آیا میدانی عدم دسترسی به اینترنت بین الملل چه خسارت های مالی و علمی به همراه دارد یا اصلا برات مهم نیست؟ تو که مدرک ات را بریتانیایی کبیر گرفته ای ولی یک جمله کامل انگلیسی بلد نیستی بگویی و موقعی که باهات انگلیسی صحبت میکنن خنده های از سر ندانستن و خالی نبودن عریضه ات، عرق شرم بر پیشانی منی که نتوانستم خودم را قانع کنم حتی در تقابل با آن … بهت رأی بدم جمع می کند، درک نخواهی کرد که من که بواسطه کارم در جهت ارتقا این مملکت است، هر نیم ساعت ایمیلم را چک میکنم؛ دو روز عدم استرسی به ایمیل، به منابع علمی و دیتابیس های جهانی یعنی چی. مگه ما کره شمالی هستیم که حصار دور خودمون بکشیم. شما که خیلی به نهاد و ریشه توجه ندارید و بیشتر ظاهر و ویترین نظام براتون مهمه دیگه چرا.
پاسخ
۱۹ 
محمد امین دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۱:۱۸
من یه سوال میپرسم ، کسی اگه بلده جواب بده …. برفرض تاکسیا همه بنزینشون سهمیه ای باشه و همون لیتری ۱۵۰۰ تومن پرداخت کنند (اصن به لیتری ۳۰۰۰ کاری ندارم) و برفرض که حق هیچ افزایش کرایه تاکسی ای نداشته باشن ، این ماوتفاوت لیتری ۵۰۰ تومن رو باید از کجا جبران کنند؟ غیر از اینه که باید از جیبشون بدن؟ غیر از اینه که باید از حق خودشون و خانوادشون بگذرن؟ خواهش میکنم کسی جواب این سوال رو اگر میدونه بده…
پاسخ
۱۵ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۱:۱۶
از شوخی که بگذریم جناب آقای روحانی لطفا به کارشناسان بگو بیایند کامنت های همین صفحه را موضوع گذاری و پاسخ مستدل بدهند. مگر نگفتید اعتراض حق مردم است؟ این هم اعتراض . ببینیم شما گوش شنیدن و زبان پاسخ دادن دارید یا نه…………. اگر این بار هم مثل گذشته از پاسخگویی امتناع کردید بدانید از این به بعد مردم فقط رفتن شما را انتظار میکشند‌ و آرزو میکنند هیچوقت نبودید که این بلاها را سر مملکت آوردید
پاسخ
۶ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۱:۱۱
سلام. ای کاش مسئولان برنامه ریزی می کردند تا مبلغ افزایش یافته بنزین یا حداقل بخشی از آن به جای پرداخت نقدی به شصت میلیون نفر که حتما باعث تورم نقدینگی خواهد شد فقط و فقط به تغذیه ۱۴ میلیون بچه های مردم در مدارس اختصاص می یافت تا هر روز در زنگ تغذیه به آنها شیر و کیک و میوه می دادند. بخدا ضمن اینکه این عمل باعث رونق تولید می شود این ۶۰ میلیون پدرا و مادرا راضی هم هستند که این مبلغ واقعا به تغذیه بچه هاشون برسه تا در آینده یک نسل قوی و خوش فکر ایرانی داشته باشیم نه مثل الان که خیلی ها پوکی استخوان و دندان و بدن ضعیف دارند و متاسفانه بعضی ها هم سوء تغذیه. تشکر
پاسخ
۰ 
شهروند دردمند دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۰:۵۴
آقای روحانی بنده به عنوان یک شهروند ایرانی مثل تمامی شهروندان دنیا دارای حق و حقوق شهروندی هستم تمام بیانات شما رو مطالعه کردم فرض کنیم همه ی نکات شما درست و صحیح باشد اما نکته ی مهم این است که در مقایسه شما از نظر قیمت بنزین با سایر کشورها چرا مقایسه درآمدی هر شهروند رو با کشورهای دیگر مقایسه نمیکنید ؟ در کشور ما هیچ تناسب درستی بین درآمد و هزینه ها وجود ندارد ، درآمد اقشار کم درآمد به ریال است ، در سال فقط یکبار آنهم به میزان بسیار کم حقوق افزایش می یابد اما هزینه های زندگی بسیار سرسام آور و به اصطلاح دلاری میشود ضمن اینکه تمامی کالاهای مصرفی و مورد نیاز مردم در طی یک سال چندین بار افزایش قیمت پیدا میکند ، شما میگویید مردم نگران افزایش نرخ کالاها نباشند ما نظارت و کنترل میکنیم ، آقای روحانی عزیز ، منتخب مردم ، از کدام نظارت و کنترل حرف می زنید؟ در طی سالهای متمادی ما هیچگونه نظارت و کنترل درستی ندیده ایم چرا بنده به عنوان یک شهروند نباید بتوانم به راحتی زندگی کنم چرا نباید بتوانم بعداز چند سال کار و تلاش حداقل یک خانه و ماشین که کمترین حق هر شهروند است را داشته باشم ؟ ما کشور ثروتمندی هستیم این همه منابع داریم ، نفت ، گاز ، صنایع فولاد و پتروشیمی و کشاورزی و منابع معدنی بسیار داریم اما انگار نه انگار که این منابع اصلا در اختیار ما نیست . آقای روحانی تا کی تا چند سال دیگر باید با وعده های پوشالی و خیالی شما دولتمردان زندگی کنیم ، جوانان همه از آینده مایوس و ناامید هستند زندگی مردم به صورت روزمره میگذرد هیچکس نمیتواند برای آینده ی خود برنامه ریزی کند ، خیلی مشکلات وجود دارد آقای روحانی خیلی زیاد ، و همه ی اینها فقط و فقط از بی کفایتی و بی درایتی و بی تدبیری دولتمردان ماست ، مدیران و مسئولان ما فقط در حرف حامی منافع ملت هستند و در عمل هیچ چیزی وجود ندارد فقط حرف و وعده های پوشالی . دیگر خسته شده ایم ، بریده ایم فقط خدا میداند که چه سرنوشتی در انتظار ماست ، خداوند به همه ی ما رحم کند و شما دولتمردان را به راه راست هدایت نماید .
پاسخ
۶ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۰:۴۷
مجلس رو‌برای چی تشکیل دادن؟مگه میشه مجلس رو‌کنار گذاشت و ۳نفر که اسمشون سران قوا هستن برای ۸۵میلیون تصمیم بگیرن؟ مگه میشه شب بخوابی و صبح بیدار بشی حامل های انرژی ۳برابر بشن؟مگه میشه جمعیت چند میلیونی که از ساعت ۴صبح هر روز روانه تهران میشن رو بگید باید تو ترافیک سنگین لیتری ۳هزارتومان پول بنزین بدید و چیزی گران نمیشه! مگه میشه جلوی گران شدن لبنیات رو بگیرید چند سال هست که این کار اتفاق نیافتاده چون شرکت های تولیدی لبنیات فقط کافیهچند ده تومان روی محصولاتشون بذارن می بینید که تمام جریمه ها رو پرداخت می کنن و بقیه سودشون هست،،مگه مسئولین تونستن جلوی گرون شدن ماشین ها رو بگیرن و ماشین ۳۲میلیونی شده صد میلیون و الان هم همین رنج قیمت رو داره مگه تونستن جلوی گرون شدن آهن رو بگیرن آهن کیلیویی ۲۳۰۰تومان بود و الان ۶۵۰۰تومان و این باعث‌ افت شدید ساخت و ساز و رکود مسکن شد باید قبول کنیم که نمی تونیم مدیریت کنیم در واقع مدیریت هیچ صنفی دست دولت نیست و هیچ مدیری توان مدیریت این موضوعات رو‌نداره متاسفانه بدنه دولت و مجلس خالی از مدیر هست ولی تا دلت بخواد لباس مدیریت بر تن همه هست من یه ایرانی هستم و کار آفرین و نمی تونم این موضوعات رو‌قبول کنم که سه نفر برای ۸۵میلیون نفر یک شبه تصمیم بگیرن .
پاسخ
۱۳ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۰:۴۳
آقای روحانی از اینکه به شما رای داده ام از تمام ملت ایران عذر خواهی می کنم خدایا مرا بخاطر این کار ببخش
پاسخ
۲۸ 
حجت در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۱:۱۷
عذرخواهیت بدرد خودت می خوره. وعده ما سر پل صراط
 پاسخ
۵
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۰:۳۵
من فقیربا یک پرایددرب وداغان داشتم بامسافرکشی خرج یک خانواده ۵ نفره را درحدامکان بانان وماست می دادم حالا باگرانی بنزین چه خاکی به سرم بریزم آقای روحانی مافقرا کمک معیشتی نخواهیم باید چه کسی راببینیم لطفا قیمت بنزین راتغییرندهید
پاسخ
۱۹ 
حرافهای قالتاق دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۰:۲۳
یه مرور تاریخی که از الان تا اول انقلاب کنیم می بینیم آدمهایی که تو باند اصلاحات چی و کندرو و میانه رو و اینها بودن همگی مارهای خوش خط و خالی بودن که فقط با تبلیغات و advertisement و ارائۀ چهرۀ غیرواقعی از خود به مردم مردم را فریب دادن و مردم را به خاک سیاه نشاندن و ماهیت واقعیشون را موقع عمل نشان دادن . همین روحانی یکیشونه کافیه به تبلیغات رئیس جمهوریش و بلایی که سر مردم تو این ۶ و نیم سال آورد بکنیم . بنظرم روحانی بدترین رئیس جمهور ایران در این ۴۱ سال بوده .
پاسخ
۱۷ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۰:۱۸
حذف ۵ ساله کارت سوخت و عدم اجرای صحیح افزایش قیمت بنزین باید بررسی شود. دولت و وزارت نفت مقصر اصلی این همه خسارت توسط اشرار است. دیشب خود آقای روحانی اقرار کرد که افزایش قیمت بنزین برای جلوگیری از رشد مصرف بنزین و قاچاق است که راهش همان کارت سوخت بود که تعطیل کردند و الان با اجرایش این همه خسارت زدند. بعد از آرام شدن فضا باید این دولت و وزیر نفتش استیضاح شود…
پاسخ
۳ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۰:۰۰
یکی از دغدغه های مردم عدم مشروعیت سنجی اموال برخی خانواده ها بر مبنای قوانین اخیر مصوب و اصول ۱۴۲ وو ۴۹ قانون اساسی است ما مردم مصرانه از قوه قضاییه خواهان ارزیابی و مشروعیت سنجی خانواده لاریجانی ها ،زتگنه ها ،نعمت زاده ها ،این خانواده روحانی هم که آنقدر هر کدامشان یک فامیل دارند نمیشود اسم همسان را یکجا گفت ،هستیم اموال اعضای این خانواده را که عمدتا مسعولان کشوری هستند خواسته ملت است
پاسخ
۸ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۹:۵۱
کارشناس کیه ؟ اقای نوبخت ! هر دفعه خبر گرانی هر چیزی باید از ایشون بشنویم . با یک لبخند خاص خودشون . من نمی دانم ایشان چه علاقه ای به گران کردن هر چیزی دارند. از تخم مرغ گرفته تا بنزین.
پاسخ
۱۶ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۹:۳۶
مواظب باشیم بیخودی به گران شدن کالا و خدمات دامن نزنیم و جو درست نکنیم. بزرگ نمایی در رشد قیمت و ایجاد انتظار گرانی در بعضی پیام ها دیده می شود…
پاسخ
۲ 
سید مجید دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۹:۳۳
آقای روحانی امیدوارم روزی فرا برسه در محضر ملت در مورد برجام ننگین و تصویب گرانی بنزین محاکمه شوید . بنده به عنوان یک ایرانی هرگز از شما و هر کسی که به ملت ظلم می نماید نخواهم گذشت.
پاسخ
۱۵ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۹:۲۹
آقای روحانی سوالی داشتم : بر فرض که سهمیه ها کافی باشند ولی شما که قیمت بنزین سهمیه ای را هم گران کردی و از ۱۰۰۰ شد ۱۵۰۰ یعنی ۵۰% افزایش قیمت . پس بر چه اساسی جلوی افزایش قیمت کالا را میتوان گرفت؟ واقعا کارشناسی کردید یا مزاح فرمودید؟
پاسخ
۱۲ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۹:۲۴
مجلس در راس امور است اما امروز دیگر نیست
پاسخ
۱۸ 
یک بدبخت دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۹:۲۲
یارانه ما را چند سال هست قطع کردید تا حالل چند بار پیگیری کردم ولی می گن بررسی می کنیم و وصل می شه ولیکن خبری نیست.من خانه ندارم،مستاجر هستم .خانمم خانه دار هست خودم یک کارمند ساده هستم با کلی قسط و بدبختی ماهی ۱ میلیون هم برای مخارج خانواده ام نمی مونه.اخه چقدر بی عدالتی؟واسه خودتون یارانه یکسری را قطع می کنید ،واسه خودتون بنزین و می کنید ۳ برابر.بعد می گین یارانه می دیم ،کمک هزینه می دیم؟پس ما که به ناحق حذف شدیم باید چکار کنیم؟تو رو خدا یک فکری کنید.واقعا دربه درمون کردین.
پاسخ
۱۰ 
ناشناس  در پاسخ یک بدبخت دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۱:۱۰
سلام دوست عزیز . درود به شرف و پاک دستی شما. ما هم وضعیتی دقیقا مثل شما داریم. ولی واقعا تو این چند سال کسی اومده بررسی کنه که چه کسانی دارای امکانات و چند خانه و ماشین و درآمد بالا هستند و یا مستضعفان واقعی را شناسایی کرده و به آنهایی که مثل من و شما هستند رسیدگی کنند.
 پاسخ
۱
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۹:۲۱
این طرح هم مبتنی بر عدالت نیست و مثل بقیه طرح های قبلی شکست میخورد اولا سهمیه بنزین به ماشین تعلق گرفته و کسی که ماشین نداره سهمیه ای تعلق نمیگیره در حالیکه که میتونست بر اساس هر کد ملی یک سهمیه ای در نظر گرفته شود نه هر ماشین.دوما قبلا هم اب و برق و گاز چندین برابر کردند و گفتند پولشو به خود مردم می دهیم که ۴۵هزار شد هنوز که هنوزه اب و برق و …داره هر سال گرون میشه ولی ۴۵هزار یارانه ثابت مونده و با این تورم ارزشش رو کاملا از دست داده تازه بعضی ها رو هم دولت حذف کرده و هر روز هم سر مردم منت میزارن که یارانه پرداخت می کنیم در حالیکه این همون یارانه اب و برق بود که قرار بود بین مردم باز توزیع بشه و مردم با این سابقه اعتمادی به حرف دولت مردان و توزیع عادلانه ندارن.
پاسخ
۴ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۹:۲۱
شیخ گفته بود اگر دست به برادرم بزنید جنگ به راه می اندازم. اینم از جنگ. یک طرح ولو درست رو در بدترین شرایط زمانی اجرا کردن اوج بی تدبیری است. امیدوارم تعمدی در کار نبوده باشد. ..
پاسخ
۱۸ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۵۰
"اعتراض حق مردم است اما حساب اعتراض از اغتشاش جداست' یک جمله کلیشه ای! بفرمایید چگونه اعتراض کنیم که اغتشاشگران سوء استفاده نکنن؟ آیا بستر و شرایش را فراهم می‌‎کنید؟؟ مسلما در هر اعتراضی عده‌ای سوء استفاده خواهند کرد با این استدلال کلا نباید اعتراض کرد!
پاسخ
۱۶ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۴۵
همون روزی که در انتخابات سال ۹۲ پیروز شد چنین روزهای شومی رو تصور می کردم. برجام، داستان ارز ۴۲۰۰ و حالا و هم بازی بنزین …
پاسخ
۹ 
سعید۱۱۰ دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۴۳
مدیرانی که چنین تصمیمات کارشناسی می گیرند، هفت سال فنر را نگه داشتند، حالا به یکباره آن را رها می کنند، برای آنکه با مردم دهک های پایین احساس همدردی کنند، از حقوق های نجومی شان بکاه و آن را با قیمت نفت خام هم ارز کن، قیمت ارز را بالا بردی که قیمت پایین نفت خام اینقدر تو چشم نیاد؟!
پاسخ
۶ 
آرش نظری دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۳۵
این طرح خوبه وقتی که نظارت کامل بر روی اصناف بشه. ولی متاسفانه با شناختی که از دولت وجود داره که حتی قیمت مرغ رو نمی تونه کنترل کنه چه برسه به ارز رو.بعید می دونم این به نفع مردم باشه.و در ضمن بگم به نظر من ما مردم خیلی با فرهنگی نیستیم ، خودم رو هم میگم .خودمون هم هم دنبال جنین روزایی هستیم تا خون همدیگرو با بالا بردن قیمت کالا ها بمکیم
پاسخ
۴ 
شهروند دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۲۷
چرا کسایی که روز اوّل بخاطر مشکلات حقوقی از ثبت نام برای دریافت یارانه جا ماندند را ثبت نام نمی کنند؟ چند سال است که به ستاد مربوطه در میدان فاطمی مراجعه می کنیم و میگن سایت بسته است؟ خسته شدیم…
پاسخ
۱ 
رضوی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۰۰
اصلا به حرفهای این دولت اعتماد نداریم، مثلا الان اعلام می کنن گوشت کیلویی ۸۰ یا ۷۸ هزار تومان ، ولی در حرف و تبلیغات ، در صورتی که اصلا اینجور نیست و تا کیلویی صد هزار تومان به فروش می رسه، یکی جواب بده در این مدت چی ارزون شده ، کدوم حرف دولت درست از آب درامده درمورد قیمت ها تونستن مدیریت کنن.الان بازاری ها فعلا فروش ندارن ، تازه داشت وضع به روال عادی و ثبات می رسید و آتیش زدند به اعصاب و آرامش مردم. مردم دیگه از این همه شعار خسته شدند. بهتون اطمینان می دم این پول بنزین هم یه ریالش تو جیب منو شما نمی ره ..
پاسخ
۴۹ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۴۲
‌‌روحانی راباید تا ۱۴۰۰ تحمل کرد ،البته ایشان هم بهتراست کمتر در تلویزیون ظاهر شود.
پاسخ
۲۳ 
فرصت ها مثل ابر می گذرند. در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۰۶
بله از باقیمانده عمر دولتش بیشتر استفاده کند تاکارهای مفید انجام شده به جامعه رانشان دهد. طبعا مردم قضاوت خواهند کرد درموردکار بیشتر یا ادعای و حرف بیشتر
 پاسخ
۱
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۳۴
برای یکبار هم شده است ، دولتمردان عزیز وقتی قیمت بنزین را با کشورهای دیگر مقایسه میکنند ، درآمد مردم ان کشورها رو هم با ایران مقایسه کنند
پاسخ
۴۹ 
مدرس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۳۱
دولت اگر راست می گوید از اصناف پر درآمد و صاحبان صنایع مالیات دریافت کند. وگرنه مردم همه می دانند که در این کشور هر چه سنگ است برای پای لنگ قشر زحمتکش است. در اصل از جیب مردم دزدی می شود. کمک هزینه هایتان برای خودتان. از دروغ و ریای خود کم کنید که بوی تعفن آن خاطر حتی نوجوانان را هم آزرده کرده. کمی به فکر روح جنعی باشید که با ترویج ریا و دروغ به منجلاب فساد می کشید. یک بار بگویید "مردم، کاسه گدایی در دست گرفته ایم به ما کمک کنید." از مردم ندزدید. مردم از دروغ شما بیزارند.
پاسخ
۳۱ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۲۴
امام خمینی:مجلس در راس امور است، امروز نه تنها این مجلس در راس امور نیست، بلکه ناکارآمد ترین مجلس در ادوار مختلف بعد از انقلاب است، چنانچه مجلس در راس امور نباشد دیکتاتوری حاکم میشود، پیش از آنکه انگشت اتهام رو به سمت نمایندگان مجلس بگیریم، چهار انگشت اتهامی دیگر به سمت خود مردم میباشد که با انتخاب چنین نمایندگان ناکارآمدی منجر به چنین وضعیتی شده اند، این مجلس قرار بود وکیل الرعایا باشد ولی این مجلس بیشتر وکیل الدوله است تا وکیل الرعایا، صحبت مردم خطاب با چنین مجلس ناکارآمدی این است، اگر قدرت ندارید و توان اعتراض و دفاع از حقوق مردم را ندارید، حداقل شرافت داشته باشید و استعفا دهید!چنانچه قرار باشد که نمایندگان مجلس در تصمیمات کلان کشور دخیل نباشد، مردم به چه امیدی در انتخابات مجلس شرکت کنند، به یکباره مجلس را تعطیل کنید و تمام! یک صحبت هم خدمت رئیس جمهور جناب آقای روحانی داشتم، قرار بود کلید شما حلال مشکلات مردم باشد، قرار بود چرخ سانتریفیوژ بچرخد به شرطی که چرخ اقتصاد مردم هم بچرخد، نه تنها چرخ سانتریفیوژ نچرخید، چرخ اقتصاد مردم هم از حرکت بازایستاد، آقای روحانی مرا امید هست به خیر کسان، مرا از تو خیری نیست شر مرسان.یا حق
پاسخ
۴۱ 
فاراد هخامنشی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۱۵
یه رفراندوم بزارید که ایا با انتخابات جدید ریاست جمهوری قبل عید موافقید یا نه شما که خیلی به رفراندوم علاقه داشتید..آقای حسن فریدون لطفا چاپ کنید مطلب فوق فاقد هرگونه توهین می باشد.
پاسخ
۳۱ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۰۸
بیکاری رو حل کنید دیگه عمرا کسی بیاد تو خیابون ملت بیکارن بیکاری حل شد ازدواج حل میشه کشور پیشرفت میکنه اعتیاد آمارش میاد پایین. کی باور میکنه آمار بیکاری ۱۰ درصده به نظر من آمار واقعی بیکاری ۴۰ درصد هست.
پاسخ
۲۸ 
Hamid دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۰۳
جواد صالحی اصفهانی (دکترای اقتصاد از هاروارد) میگوید: اصل افزایش قیمت بنزین به نفع محرومین بود و میتوانست یک و نیم میلیون را از خط فقر درآورد. کافی بود روحانی از روش صحیح احمدی‌نژاد در سال ۸۹ پیروی میکرد و قبل از افزایش قیمت، اول یارانه را پرداخت میکرد.
پاسخ
۱۶ 
ر دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۶:۵۵
چرا حقوق کارگران را بر اساس افزایش قیمت ها تغییر نمی کند، این تصمیم شما فاصله طبقاتی را بیشتر خواهد کرد.
پاسخ
۳۶ 
فاراد هخامنشی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۶:۵۵
یه رفراندوم بزارید که آیا با انتخابات جدید ریاست جمهوری قبل عید موافقید یا نه شما که خیلی به رفراندوم علاقه داشتید..آقای حسن فریدون
پاسخ
۳۵ 
تحمل تا ۱۴۰۰ در پاسخ فاراد هخامنشی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۴۸
دراین شرایط بهتراست در انتخاب نمایندگان مجلس بیشتر دقت کنیم، مجلس درست شود بحمدلله قوه قضائیه هم خوب کار می کند ،قوه مجریه ناچار خواهد شد از نظریه پردازی و انحراف ایجاد کردن دست بردارد وبه انجام نقش اصلی خودش که اجرای قوانین مصوب است بپردازد .انشاا…
 پاسخ
۸
احمد دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۶:۳۴
عکس العمل مردم نشان داد که مردم تورم و اثرات تورمی پرداخت پول را به خوبی درک نموده اند وعلی رغم جذابیت این روش در چند سال پیش این روشها برای مردم جذابیتی ندارد.لغو یارانه تعداد زیادی از افراد عکس العمل شدیدی به بار نیاورد شایدکاهش یارانه برخی افراد و افزایش منطقی قیمت بنزین مثلا ۱۵ تا ۲۰ درصد و اختصاص پولهای بدست آمده آن به کارخانه ها ،صنعت وتولید اشتغال و همچنین سهمیه بندی بهتر بنزین راه حل بهتری بود واثرات تورمی کمتری داشت.
پاسخ
۷ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۶:۱۳
نظر روحانی اصلا برام مهم نیست. اومدم کامنت مردم عزیز رو بخونم.
پاسخ
۳۲ 
رضا پ دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۵:۵۵
وقتی آب به سوراخ مورچه میریزند، همه چیزی از آن در می آید. وقتی دولت نالایق روحانی با بی تدبیری و بی عقلی تصمیمی را برفرض خیرخواهانه در زمان نامناسب و بدون اطلاع قبلی اجرا می کند، اوباش هم در لابلای مردم حاضر شده و چهره اعتراضات را عوض می کنند. همه به گردن مجریان این طرح است.
پاسخ
۱۴ 
فقیر دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۵:۵۳
من بعید میدونم کارشناسایی که تصمیم گرفتند چیزی سرشون بشه.مگه هر کی کارشناس کار بلده.تصمیم اشتباه گرفتند حالا هی میگند کارشناسی شده.بنزینو گرون کردند هی میگند کارشناسی شده
پاسخ
۱۳ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۵:۳۲
آقای روحانی جوری میگن که البته این طرح مخالفانی هم دارد انگار مخالفان در اقلیتن از همین نظرها معلومه که تعداد موافقان به یک درصد هم نمیرسه پس جناب لغوش کن یا همین هایی که میگی اقلیتن مجبورت میکنن
پاسخ
۲ 
اقتصاد خوانده دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۳:۴۵
وقتی رئیس جمهور محترم در سه موقعیت مختلف میاد و در سخنرانی رسمی، اساتید اقتصاد دانشگاه‌ها را مسخره می‌کنه و میگه "اون فرمول‌هایی که تو کتاب‌ها و سر کلاس‌ها و پای تخته می‌خونید، به درد خودتون می‌خوره"؛ الآن به نظرم حقشه استیضاح بشه. وقتی ادعا می‌کنه که از اقتصاددانان مملکت بیشتر حالی‌شه، وقتی ادعا می‌کنه بهتر مسائل اقتصادی و بازار رو می‌شناسه حالا فقط و فقط خودش باید پاسخ‌گوی این وضع و کشته شده‌ها و خسارات وارده باشه. برای اصلاح امور اقتصادی کشور ما یک "شورای مشاوران اقتصادی رئیس‌جمهور" می‌خوایم که از اقتصاددانان مستقل، دانشگاهی و غیردولتی باشند. رئیس بانک مرکزی در همه‌جای دنیا یک اقتصاددان می‌زارن، نه یه کسی که دوران خدمتش پشت باجه پول میشمرده یا تو ادارات بانکی یا غیر بانکی صرفا فقط یک مدیر بوده. استقلال بانک مرکزی یعنی اینکه سیاست‌های پولی بانک مرکزی دنباله‌روی سیاست‌های مالی دولت نباشه. درآمد صادرات نفت نباید جزو درآمدهای بودجه‌ای دولت حساب بشه. قرار بود به اندازه درآمدهای نفتی، در بودجه هزینه‌های عمرانی دیده بشه؛ و هزینه‌های جاری دولت از محل مالیات‌ها باشه. الآن بودجه دولت هشتاد درصد نفته، بیست درصد مالیات؛ بعد هزینه‌های عمرانی بیست درصد، هزینه‌های جاری هشتاد درصد …
پاسخ
۴ 
اقتصاد خوانده دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۳:۳۵
احمدی نژاد یک بار امتحان کرد، گفتن که طی سه مرحله قیمت بنزین افزایش پیدا کرده تا به قیمت واقعی برسه، ولی توی پله اول انقدر گیر کردن که تورم و قیمت دلار و همه‌چی اومد همون یه پله رو با خاک یکسان کرد. الآن روحانی هم همون اشتباه رو کرد. ترکیه یه‌شبه قیمت بنزین رو واقعی کرد، کلی درگیری و اغتشاش و مشکل براش پیش اومد ولی حل شد، تورمش تا ده سال بعدشم یک رقمی موند. الآن کار درست اینه که شرکتای دولتی واگذار بشه، خودرو ارزون بشه، واردات خودرو آزاد بشه، وام تولیدی به کارخونه‌ها بدون بهره بدن؛ تا کارخونه‌ها و شرکتای خصوصی شده جوونا رو راحت‌تر استخدام کنن، برن تکنولوژیشون رو به‌روز کنن. تولید راه بیافته، جوونا درآمد داشته باشن، راحت بتونن خونه و ماشین و خرج ماهیانه‌شون رو دربیارن. همراه با همه اینا قیمت بنزین رو هم واقعی کنن. شیش هزار تومن بفروشن. منت هم رو سر ملت نذارن که داریم ارزون میدیم بهتون …
پاسخ
۲ 
محمد دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۳:۱۴
واقعا متاسفم که به شما رأی دادم و خیلی‌ها رو مجاب کردم که به شما رأی بدن. این وضعیت دیگه قابل تحمل نیست. دیگه قطع امید کردم از همه‌‌چی.
پاسخ
۱۸ 
احمد ذوقی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۳:۱۳
من خودم موبایل فروشی دارم . وقتی دلار گرون میشه روی خرید گوشی های سامسونگ ۲۰۰ و ایفون ۶۰۰ میاد روش مجبوریم گرون کنیم یا نه ؟ اخه ۳ برابر . لعنت که بنزین ۱۰۰ تومنی الان شده ۳۰۰۰ تومان . اینترنت قطعه مردم فقط الان میتونن برن قلیون بکشن . کار همه سازمان ها خوابیده .
پاسخ
۲۲ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۲:۲۵
ایمیل داخلی معرفی کنید لطفا
پاسخ
۰ 
امیر دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۵۷
همه از کار کارشناسی صحبت میکنن ولی وقتی آقای جهانگیری معاون اول دلار ۴۲۰۰ تومانی را اعلام کرد و باعث شد ۱۲ میلیارد دلار ارز مملکت به جیب دلال ها بره این هم کارشناسی بود کارشناس هایی ک همین تصمیمات رو برای ارز و پول مملکت گرفتن و باعث پایین اومدن ارزش ریال و بالا رفتن قیمت اجناس شدن در صورتی میتونستن همین ۱۲ میلیارد دلار رو بصورت یارانه به مردم پرداخت کنن تا به جیب دلال ها بریزن. آیا صلاحیت اینو دارن درباره ی چیزهایی دیگ نظر کارشناسی بدن؟ا
پاسخ
۵ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۵۶
آقای روحانی اینهمه برجام برجام کردی چرا اول پاسخ سرنوشت برجام را نمیدی یراست رفتی سراغ بنزین؟ از آفتاب تابان برجام فقط بیابان سوزان نصیب مردم شد حالا هم نوبت بنزین هست؟ . قرار بود آب خوردن مردم حل بشه اما حالا…….. ظلم بس است چوب خدا صدا نداره آقای روحانی از خدا بترس
پاسخ
۳ 
مسکو دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۵۲
بنزین رو بکنید ۵ هزار تومن ولی اینترنتو وصل کنید تروخدا.
پاسخ
۰ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۴۳
افتضاحی دیگر از معمار دلار جهانگیری و عدم مجازات مسببان
پاسخ
۲ 
مجید دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۴۰
این مردم تو این چند سال همه جوره همراه دولت بودن و با هر بدبختی با مشکلات ساختن واقعا این حقشون نیست برای این اعتراض اینجوری برخورد بشه با مردم
پاسخ
۰ 
حمید دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۲۳
من میگم وقتی این دولت نتوانست جلوی گران شدن گوشت کاری انجام بده چطور قرار جلوی گران شدن اجناس رو بگیره ملت و چی فرض کردین اخه؟
پاسخ
۹۲ 
علی در پاسخ حمید دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۶:۳۰
کالاها حداقل سی درصد گران شدن نیاز به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مردم نیست دستگاههای نظارتی افسون؟
 پاسخ
۶
مهدی امیرخیزی در پاسخ حمید دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۲:۱۹
اقا والا ما غلط کردیم قول میدیم شلوغ نکنیم بچه خوبی باشیم اصلا بنزین و بکنید ۷تومان فقط این اینترنت و وصل کنید اقای اذری جهرمی داداش پاتو از رو شیلنگ وردار جون مادرت
 پاسخ
۱
محمد دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۲۲
به نظر من هم این طرح خوب هست و یک منطق خوبی از چند نظر دارد ولی وقت خوبی برای اجرای این طرح نیست و کاش دولت اونقدر قوی کار می کرد و همه چیز رو به برجام گره نمی زد و چند کار خوب می کرد که وقت اجرای طرحها مردم نگاه خوب داشته باشند..
پاسخ
۱۷ 
هلن دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۲۰
سلام ای کاش قبلش ایران پولدار میکردین خیلی به حسابشون پول واریزمیکردین بعدهمچی گرون میکردین تامردم خشونت خودشون نشون نمیدادن یاناراحت نمیشدن حالا مثل کویت یا آمریکا اینقدپولدارن که وقتی رئیسشون چیزی گرون کنه مخالفت نمیکنن نه مثل ماایرانی حتی پول مای بیبی نداریم بخریم چه برسه پول کرایه بدیم یکمی به فکرماباشین
پاسخ
۳۰ 
ناشناس  در پاسخ هلن دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۲۰
کویت بله پولداره ولی کی گفته آمریکایی ها پولدار هستن به جز عده ای
 پاسخ
۵
میثم دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۲۰
امشب پیک غذا برام اورد و کرایه را دو‌برابر حساب کرد، بهش گفتم مسئولان و وزرا گفتن نباید افزایش قیمت به وجود بیاد، گفت بگو خودشون بیان غذا رو تحویل مردم بدن
پاسخ
۱۲۶ 
بنام دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۲۰
"از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید" . اینترنتم اگه صلاح میدونید وصل کنید
پاسخ
۱۱۱ 
حکیم شعر نویس در پاسخ بنام دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۲:۳۲
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم – , , , – مرحمت فرموده ما را مس کنید نقره داغ این دولت گشته ایم – , , , – حداقل اینترنت وصل کنید
 پاسخ
۰
منتظر دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۱۶
سلام. با تمام وجود پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه هستیم. هر زمان لازم باشه جان بر کف در میان میدان رهبر عزیزمان رو همراهی خوایم کرد انشالله از میان این گرد وغبار فتنه ها عبور خواهیم کرد. به لحاظ مالی تحت فشار هستیم اما مقاومت در برابر ظالمین جهان با پرداخت هزینه ممکن خواهد بود دیروز با جان پدرانمان امروز با جان و مال خودمان در وسط میدان بی هیچ واهمه ای خواهیم ایستاد رهبر عزیزم. الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ
۲۶ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۰۸
پس لطفا مراقب باشید که افزایش قیمت بنزین باعث افزایش تعرفه پزشکی و ویزیت مطب ها نشود.
پاسخ
۲۱ 
صالح نوری دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۰۶
ملت شریف ایران سلام ، من یکی از کارشناسان سازمان برنامه و بودجه یکی از استان ها هستم لازمه به استحضارتان برسانم درآمد حاصل از این طرح بسیار بالاتر از سی هزار میلیارد هست طبق برآورد ها صورت گرفته دویست و هفتاد هزار میلیارد هست که ۳۰ بین ۶۰ م نفر و ۲۴۰ هزار میلیارد به خزانه برمی گرده دیگه نتیجه گیری با خودتون
پاسخ
۴۳ 
ناشناس  در پاسخ صالح نوری دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۱:۰۹
چرا فکر کردی میتوانی از آب گل آلود ماهی بگیری؟ اگر در صدق سخنت شکی نداری مشخصات شهر و قسمت اداره محل کارت را هم اعلام کن یا حداقل مستند حرف بزن
 پاسخ
۱
ناشناس  در پاسخ صالح نوری دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۵:۲۵
دوست عزیز این پول قرار از جیب ما برگرده !
 پاسخ
۰
ناشناس  در پاسخ صالح نوری دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۴:۲۸
با این توضیحات شما الان دقیقا متوجه شدم چرا رئیس جمهور قبلی سازمان برنامه بودجه را تعطیل کرد.
 پاسخ
۰
اکبر رضایی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۵۴
جناب رییس جمهور محترم‌ در عرض دو روز قیمت دلار بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته بعد میگویید هیچ قیمتی بالا نمیرود؟ حداقل یک جا عرضه نشان دهید نمیتوانید کشور را اداره کنید استعفا بدهید بیش از این مردم بدبخت را زجر ندهید و کشور را به بی راهه نبرید
پاسخ
۷۵ 
ناشناس  در پاسخ اکبر رضایی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۱۵
(( بیش از )) ۲۰ درصد را از کجا اوردی؟ دلار ۱۱۵۰۰ تومنی شده ۱۲۶۵۰ تومان . یعنی ۱۰ درصد ؛ نه بیشتر نه کمتر . شما هم دیگه یک کلاغ چهل کلاغ نکن . منم مثل شما شدیداً از افزایش قیمت بنزین شاکی ام ولی هیچوقت گناه تهمت و افتراه رو متوجه خودم نمیکنم چون باید اون دنیا جوابگو باشم .
 پاسخ
۱۲
دکترای نفت در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۳۶
دلار ۱۱۰۵۰ بود، الان شده حدود ۱۲۷۰۰ و طی ۱ روز- درصد هم حدود ۱۶ درصد- تاکید میکنم حدود۱۶ درصد طی ۱ روز-
 پاسخ
۰
ناشناس  در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۱۸
۱۰درصد افزایش کمی نیست. ۱۰درصد افزایش در کل هزینه ها خیلی بیشتر از ۱۰۰درصد افزایش در هزینه سوخت هست. این یعنی اگر هزینه ماهانه من ۴میلیون تومن بود ماه بعد باید ۴میلیون ۴۰۰ هزارتومن خرج کنم. تازه اگه دلار تو این رقم جدیدش بمونه!
 پاسخ
۴
ناشناس  در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۳۶
دلار پنج درصد افزایش داشته عزیزم..از ۱۱/۵ رسیده به ۱۲/۱ چرا انرژی منفی وارد میکنید؟!!
 پاسخ
۷
ناشناس  در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۵۱
والله من که نتم قطعه ولی از منابع موجود که جستجو کردم یک سایت زده ۱۲.۱ و یک سایت هم زده ۱۲.۶۵ . من دست بالاشو گفتم . خدا کنه رقم واقعی همون ۱۲.۱ باشه من که بیشتر خوشحال میشم چون درآمدم ثابته و تغییر نمیکنه ولی مخارجم نه .
 پاسخ
۰
ناشناس  در پاسخ اکبر رضایی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۰۷
یکی اینو به گوش دولت برسونه همه چی چند برابر داره میشه
 پاسخ
۱۱
ناشناس  در پاسخ اکبر رضایی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۰۴
۲۰ درصد نه ۲۰۰ درصد
 پاسخ
۷
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۴۸
خوب ما مردم هم تولیداتمون رو میتونیم خارج از کشور چهار برابر قیمت داخل بفروشیم که اونم دولت تحریممون کرده و اجازه صادرات نداریم قیمت فروش به مشتری خارجی ملاک عمل نیست بفرمایید قیمت تمام شده در تولید داخلی چه قدر هست؟
پاسخ
۳۱ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۴۶
رئیس جمهور تدبیر و امید دقت کنه رهبر به شرط عدم افزایش قیمت کالاها طرح را حمایت کرد. می بینی که در عمل جنسها گران شده و کرایه تاکسی ها رفته بالا. پس لطفا لغو طرح را اعلام کن
پاسخ
۵۱ 
ناشناس  در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۴۸
چقدر هم اینا به حرف رهبری توجه میکنن، نمونه اش شروط رهبری در برجام!
 پاسخ
۳
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۴۲
در گرفتن مالیات از پزشکان و خانه های خالی و کم کردن حقوق نجومی و اختلاس ها چرا دولت اصلا جدی عمل نمی کنه ولی در قیمت بنزین فقط اراده کرد و زیاد کرد؟
پاسخ
۶۴ 
مجتبی در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۲۸
واقعا همین برای منم سواله. مخصوصا قضیه ی پزشکا که شنیدم فرار مالیاتی ۶۰ هزار میلیاردی دارن هرچند نمی دونم چقدر موثقه این حرف.
 پاسخ
۰
ذاذا در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۱۹
چون خودشون دارن این پولها رو میگیرن و اون خونه ها رو دارن!!!
 پاسخ
۶
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۳۹
دولت عجب تدبیری داشت برای اعلام افزایش قیمت بنزین…… بهتر از این نمیشد تو کشور آشوب ایجاد کرد… واقعا که…..
پاسخ
۱۵ 
علی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۳۱
مالیات بر خانه های خالی و کسانی که چند تا خانه دارند باعث فشار بر قشر زحمت کش مرفه جامعه میشه به خاطر همین ریس جمهور از این کار انصراف دادند و زحمت این کار رو بر دوش قشر متوسط و فقیر جامعه انداختند .
پاسخ
۵۰ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۲۸
پس از برطرف شدن مشکل آب خوردن مردم اینک دستاورد دیگر دولت تدبیر و امید در پسا برجام : قطعی اینترنت
پاسخ
۸۰ 
ناشناس  در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۳۶
اون تصمیم شورای عالی امنیت بوده، بروید و ببنیدی اعضایش چه کسانی اند
 پاسخ
۵
شهروند در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۲۸
خوب اعضاش کیا هستن؟! چند نفرشون دولتی هستند و رئیس و دبیرش کیه؟!
 پاسخ
۱
ناشناس  در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۲۶
برجام تقصیر رهبر، خزانه تقصیر احمدی نژاد، ترافیک و آلودگی تقصیر قالیباف، بنزین تقصیر رئیسی، بهم خوردن برجام تقصیر سپاه، شروع برجام تقصیر مجلس اصولگرا، اختلاس ها تقصیر عوامل دولت قبلی، الانم که میگید قطعی اینترنت تقصیر شورای امنیت ملیه، … اینها مشتی از ماله کشی های شما به نفع دولته. به زودی عوامل خائن به منافع ملت در دادگاه های صالحه جمهوری اسلامی محاکمه میشن تا نوچه هاشون اینجوری بلبل زبونی نکنن
 پاسخ
۷
محسن در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۶:۲۷
ریاستش حسن کلیددار هست
 پاسخ
۳
علی۲ در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۲:۰۳
لابد سه برابر شدن قیمت بنزین در این شرایط بی تدبیری پسا برجام هم تصمیم نظام و رهبری بوده؟
 پاسخ
۰
حسین.ن در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۵۷
شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، شورایی است که به منظور تأمین منافع ملی و پاسداری از انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ و تمامیت ارضی و حاکمیت ملی ایران، به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل می‌گردد.
 پاسخ
۱
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۲۳
مالیات بر خانه های خالی چی شد، این برای دور و براشون مشکل ایجاد میکنه ولش کردن
پاسخ
۴۲ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۲۳
آقا شما اگه اینقدر به فکر مردم طبقه فقیر هستید خوب این بنزین بکن ۱۰ هزار تومان به جای ۵۵ تومن هم ۱۵۰ بده به هر نفر این طوری که خیلی بهتره جلوی گرونی هم بگیرید وقتی بنزین ۳ تومنی تورم نداره ۱۰ تومنی هم نداره ملت هم به جد و ابادتون دعا میکنن به خدا
پاسخ
۳۸ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۲۱
متوسط مصرف بنزین ما در ماه ۲۵۰ لیتره که قبلا می شد ۲۵۰ هزار تومان. ولی الان قراره ۶۰ لیتر به ما ۱۵۰۰ تومنی بدن که می شه ۹۰ هزار تومان. ۱۹۰ لیتر دیگه رو باید بخریم ۵۷۰ هزار تومان. در مجموع می شه ۶۶۰ هزار تومان. حالا قراراه ۲۰۵ هزار تومان به ما بدن که اگه با همون ۲۵۰ هزار تومنی که پول بنزین می دادیم جمع کنیم می شه ۴۵۵ هزار تومان. حالا اگه ۶۶۰ هزار تومان رو از ۴۵۵ هزار تومان کم کنیم می شه ۲۰۵ هزار تومان. یعنی دولت از افزایش قیمت بنزین ۴۱۰ هزار تومن از خانواده ما سود می بره که نصفش رو به خودمون میده و نصفش رو خودش بر میداره و ما نسبت به قبل ۲۰۵ هزار تومن در ماه ضرر می کنیم در حالی که ما همیشه ۱۰ روز موند به آخر برج پول برای خرید مواد غذایی کم می آوردیم چه برسه الان که به هزینه های ما ۲۰۵ هزار تومن دیگه اضافه شد. تازه این در صورتیه که هیچ کالا و خدماتی حتی ۱۰۰۰ تومن هم گرون نشه چون در غیر این صورت اوضاع ما بدحجور به هم می ریزه. در اصل دولت ۲۰۰ درصد قیمت بنزین رو گرون کرده که ۱۰۰ درصدش رو به ما بر می گردونه و ۱۰۰ درصد دیگش رو خودش بر میداره و شما این عدد رو در ۱۸ میلیون خانواده تا ۲۰ میلیون خانواده ضرب کنید ببینید چه رقمی از جیب های مردمی که در شرابط سختی به سر می برن بر میداره. بنابراین این یک کار کارشناسی نشده است و اونایی هم که کارشناسی کردن چون در ماه حقوق های کلانی می گیرن درد مردم رو نمی فهمن و کار کارشناسیشون باطله.
پاسخ
۱۰۵ 
ناشناس  در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۶:۴۹
شما احتمالا شغلت رانندگی وگرنه آدم عادی ۲۵۰ لیتر بنزین در ماه میخواد چکار اگر مبنا را ۱۰ لیتر بر۱۰۰ کیلومتر بگیریم یعنی شما ماهی ۲۵۰۰ کیلومتر رانندگی میکنی پس راننده ای
 پاسخ
۲
رهگذر در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۵۲
محل کار و تحصیل من در شهری با فاصله ۹۰ کیلومتری محل سکونتم هست و ساعت ۵ صبح باید بروم و ۱۲ شب بر گردم. از نظر شما ۶۰ لیتر بنزین برایم کافیست؟
 پاسخ
۵
محمد در پاسخ رهگذر دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۰:۱۲
دوست عزیز شما می تونی با همکارات هماهنگ کنی هر روز با ماشین یک نفر پر کنین برین ، یا تو راه مسافر سوار کنی یا با حمل و نقل عمومی اتوبوس بری! چرا باید با ماشین تک سرنشین حالشو ببری و بیت المال پولشو بده؟
 پاسخ
۰
مجتبی در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۳۴
من اون کسی نیستم که کامنت محاسبه ای گذاشته ولی خیلی از راننده ها رو فراموش نکنیم که تاکسی نیستند! به عنوان مثال افرادی که دائم بین شهری ماموریت دارن، و یا پیک های خصوصی شرکت ها و سازمان ها و یا بسیاری از افرادی که دارن قراردادی در شهرک های صنعتی کار می کنن و تاکسی مخصوص آمد و شد ندارن…
 پاسخ
۱
س در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۲۲
۲۵۰۰ کیلومتر برای کسی که هفتاد کیلومتر روزانه باید طی کنه تا به محل کار خودش برسه عدد زیادی نیست
 پاسخ
۱
علی در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۸:۱۲
شما خودت جزو قشر مرفه ای و نمیدونی ایشون میتونه نقاشی از قشر محروم باشه که در بودم زندگی میکنه و در کرج کار میکنه. با این چیزا بیگانه ای و داری روی زخم یه نفر مستضعف با حرفهات نمک میپاشی
 پاسخ
۲
علی۲ در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۲:۰۶
کارشناسای دولت از انگلستان و آمریکا و فرانسه مدرک دکترا دارند اینجوری نگو حقوق بین الملل شون رو زیر سوال بردی
 پاسخ
۰
مونترال در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۳۴
متوسط مصرف زیر ۱۰۰ لیتر در ماه هست. یعنی شما تا الان داشتید از جیب دیگران بنزین میسوزوندین و از الان بخشی از مصرفتون رو باید خودتون متقبل بشید. اونم نه کامل. تا حق دیگران کمتر ضایع بشه. بگذریم از سهمی که در آلودگی هوا و ترافیک ایفا میکنید. خوبه فقط به خودمون فکر نکنیم.
 پاسخ
۰
سید دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۱۹
این که مردم گله دارم همه متوجه شدن برای یکبار هم شده به حرف مردم گوش دهید این مردم تو این چند سال همه جوره همراه بودن این حقشون نیست برای یک اعتراض اینجوری برخورد شود از کجا معلوم فردا دوباره بنزین ۵۰۰۰ نشود الان دارن خودشون میگن قیمت بنزین این نیست ما کشوری هستیم که روی نفت خوابیدیم چرا جلوی قاچاق سوخت نمی گیرند از گرده مردم می گیرند فقط می‌دونم میگن ما صداتون شنیدیم ولی بهش اهمیت نمی‌دهیم
پاسخ
۵۵ 
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۱۹
بعد داستان برجام خروج آمریکا و بالا رفتن دلار تازه مردم داشتند آرامش پیدا میکردن و بازار رونق می گرفت ولی بعد دوسال آقای رئیس جمهور تازه یاد کم درامد ها افتاد !! بابا با چه زبانی بگیم مارا به خیر تو امید نیست شر مرسان
پاسخ
۶۴ 
آرمان دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۱۷
ساعت ۹ جایی بودم پدر خانواده که خرجش با یه موتورسیکلت به زحمت تامین میشد به گفته خانوادش بعد شنیدن بنزین ۳ هزارتومنی و فشار عصبی سکته مغزی کرده و فوت کرده کجای کاری اقای روحانی مرد به همین راحتی..معیشت؟ بنزین ۳ هزار تومن جون آدمیزاد چند؟
پاسخ
۷۰ 
فرید دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۰۲
صف معترضان کجاس؟ صف اغتشاش گران کجا؟ من که میبینم تا اعتراضی میشه همه مردم میشن اغتشاشگر یعنی مردم نباید اعتراض کنن وگرنه تبدیل به اغتشاشگر میشن
پاسخ
۱۳۲ 
ناشناس  در پاسخ فرید دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۲۹
اعتراض در قالب تجمع و راهپیمایی(بدون مجوز)مقدور بود اما شکستن بانک و اموال ملت را آتش زدن کار اغتشاشگران است.
 پاسخ
۱۴
حسین در پاسخ فرید دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۱۸
دقیقا درست میگی به خاطر همین اعتراضات خیابانی باید تموم بشه تا نظم و قانون برقرار بشه
 پاسخ
۲
عبدالله دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۰۲
وقتی برای اولین بار در دولت قبلی هدفمندی یارانه ها انجام شد با اصلاح قیمت بنزین به هر فرد مبلغ ۴۵۵۰۰ تومان معادل ۴۰ دلار آن روز و امکان خرید ۲۵ کیلو مرغ اختصاص یافت و این مبلغ به تعدا د اعضای هر خانواده بدون محدودیت و به تمام مردم پرداخت شد اما در دولت تدبیر و امید جناب آقای روحانی قرار است انشا الله اگر مانند وعده های قبلی فراموش نشود به هر فرد مبلغ ۵۵۰۰۰ تومان معادل حدود ۵ ددلار امروز و امکان خرید ۴ کیلو مرغ پرداخت شود و نکته جالب این که این مبلغ به تعداد اعضای خانواده پرداخت نمی شود و با افزایش تعداد اعضا کاهش پیدا می کند به گونه ای که به یک خانواده ۵ نفره به جای ۲۷۵۰۰۰تومان مبلغ ۲۰۵۰۰۰ پرداخت می شود و اگر خانواده ای بیش از ۵ نفر باشند این مبلغ تغییری نمی کند و نکته آخر این که قرار است این کمک فقط به حدود ۶۰ میلیون نفر تعلق گیرد نه تمام مردم . مقایسه و نتیجه گیری با شما علی برکت الله
پاسخ
۷۱ 
محمد در پاسخ عبدالله دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۰:۱۶
هموطن گرامی در آن زمان که یارانه ۴۵ تومن برای هر نفر بود تمام حامل های انرژی رو گرون کردند نه فقط بنزین! گازویل و نفت و …. و قیمت برق و گاز هم گرون شد.!
 پاسخ
۰
ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۰۱
صادرات تنها راه خروج کشور از رکودی است که خود مقصر ان است ، این تصمیمات لحظه ای یا بقول خود کارشناسی رو برای تولیدات صادراتی شرکت های فشل دولتی بگیرید ، برای استفاده از نخبه ها در شرکت های دولتی تا تولیدات صادراتی انجام دهند ، تنها راه صادراته ،
پاسخ
۷ 
ننه امیدیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۵۰
این پول رو به شما برمیگردونیم!!! :)) خب چرا بگیرین که برگردونین. هنوز بعد ۶ سال نمیتونین برخی کالاها و دلار و ارز رو مدیریت کنین چطور میتونین جلو گرونی بعد بنزین رو بگیرین؟
پاسخ
۱۰۵ 
علییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۴۹
۵۵ هزار تومن ؟ همه چیز سه برابر میشه .‌‌.. ۵۵ هزار تومن به کدوم دردمون بزنیم .
پاسخ
۶۹ 
محسنیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۴۶
بعضی از دوستان میگویند که دولت در این باره نظرسنجی کند!!! واقعا آدم تعجب میکند آخر کدام عقل سلیمی رای به گرانی میدهد؟ این نظرسنجی ها نتیجه شان مشخص است ۱۰۰% مردم مخالف خواهند بود دیگه لازم نیست نظرسنجی!!!
پاسخ
۱۵ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۴۶
من هم کاری ندارم حقوق مهندس در اروپا چقدر است. حداقل ۴۰۰۰ یورو. اصلا کاری ندارما. مدیونید فکر کنید دارم منت می ذارم!!!
پاسخ
۲۰ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۴۳
بحث سهمیه بندی نیست ، دولت باید به مردم گزارش بده دقیقا برنامه اش برای خروج از رکود کشور که خود تنها مقصر ان است چیست ؟ دولت باید به مردم برنامه بدهد که کی میخواد با استفاده از نخبه ها و امکانات داخل اولین محصولات صادراتی واقعی که قابل عرضه و رقابت با دنیا باشد رو شروعدمیکند ، تنها راه راست خروج از رکود تولیدات صادراتی واقعی است که مردم سرمایه بگذارند برای صادرات ، فقط برای صادرات ، کشور های همسابه و دست مشتاق این رده محصولات ما هستند ، شرکت های دولتی دست ما رو بستند ! نه خود از نخبه ها استفاده می کنه برای تولیدات صادراتی ، نه احازه میده به بخش خصوصی ، تا کی میخواید با … و سود جویی به این فشل بودن و … ادامه بدن ؟ راهش تغییر رویکرد شرکت ها به صادرات است و سهیم کردن مردم در سود صادرات ، تا مردم سرمایه ها رو بسمت صادرات ببرند ، وگرنه چند ماه دیگه دوباره دست دولت درازه به جیب مردم !
پاسخ
۰ 
علییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۴۱
دولت فقط در ازای پولی که از تفاوت پونصدتومنی بنزین میگیره، اگر میخواد واقعا به ۱۸ میلیون خانواده کمکی کنه، طبق محاسبه من باید به هر خانواده هشت میلیون تومن بده.من تفاوت خانواده‌هارو ندید گرفتم، در آمد بنزین ۳۰۰۰ تومنی هم ندید گرفتم. اکنون دولت ماهانه یک تریلیون و ۱۶۷هزار میلیارد تومن، حتی اگر اون یارانه‌ی ناچیزی رو که گفته بدهد براش باز باقی می‌ماند. اگر بنزین سه تومنی را هم حساب کنید میفهمید چه پول عظیمی قرار است جمع شود که قطره‌ای، دقیقا قطره‌ای قرار است به خانواده‌ها داده شود
پاسخ
۰ 
سازندهیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۴۱
اقای روحانی شما یکبار فرمودید ما در برگزاری همه پرسی همیشه پیش قدم بودیم. حالا شجاع باشیدو این طرح را به همه پرسی بگذارید. تا مردم بتوانند بدون درگیری و خوتریزی بیشتر نظرشان را به شما اعلام کنند.
پاسخ
۱۰۵ 
مردمیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۴۱
خدمت رییس جمهور نسبتا محترم عرض کنید که آیا درآمد ها در کشور های دیگه چگونه است؟آیا آنها هم خودروهایی که ما سوار میشویم را سوار میشوند؟رفاهشان با ما یکی است؟ اول اینها را واسه خودشان معنی کنند بعد بیان قیمت بنزین کشور های همسایه را اعلام کنند. اگر میخواهید جلوی قاچاق را بگیرید عرضه برخورد با قاچاقچیان را داشته باشید.
پاسخ
۷۴ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۴۰
یک پیشنهاد داشتم لطفا کاری کنید وقتی آدرس گوگل میزنیم به یک جستجوگر فارسی هدایت بشیم ، اینطوری کار مردم کلی راه میفته و راحت به سایت ها داخلی میشه دسترسی داشت. الان اکثر سایت ها داخلی باز هست ولی آدم نمیدونه آدرس وب سایت هاشون چی هست، اینترنت بدون موتور جستجو یعنی عملا هیچی!
پاسخ
۲۳ 
ناشناس  در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۱۰:۴۱
مشکل ما اینه که هر کسی به خودش نگاه می کنه یه طرح میده دیگه فکر نمیکنه بقیه هم دارن توی این مملکت زندگی می کنن. من از خدا می خوام با یه مرورگر ایرانی کار کنم اما ایا انقدر پیشرفته هست که نیاز منو برآورده کنه؟ برای نوشتن یه مقاله باید متون چند کتاب و مقالات خارجی رو بررسی کنم الان یه یه واژه آلمانی رو تو پارسی جو جستجو کردم هیچ نتیجه ای نداد در صورتیکه گوگل براش چند صفحه مطلب داره!
 پاسخ
۰
ع اس در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۷:۴۴
یعنی چی این حرف؟؟ من یک پژوهشگرم و نیاز به اینترنت دارم
 پاسخ
۵
ytfkft5 در پاسخ ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۴۹
parsijoo.ir موتور جستجوی ایرانی ،
 پاسخ
۱۰
ناشناس  در پاسخ ytfkft5 دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۳۱
بابا اینکه تعطیل هیجی پیدا نمیکنه
 پاسخ
۱۱
ناشناس  در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۰۱
یکم تو سرچش بگرد میشه.
 پاسخ
۲
حسینیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۳۳
کجا میشه اعتراضی کرد اصلا؟اعتراض هم بکنیم که کسی نیست به حرفمون گوش بده.یه کاری کردین که نه راه پیش داریم و نه راه پس.
پاسخ
۶۴ 
فرزاد در پاسخ حسینیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۴۷
اقای حقوقدان! با این تصمیم شتابزده امنیت کشور را بهم ریختی، مردم دیگه چطور بگن این پول صدقه تو را نمیخوان. بنزین را برگردن سرجاش اونوقت هرکی اعتراض داشت معلومه اغتشاشگره نه الان که دلار را با اینکارت پرواز دادی و همه را اغتشاشگر میدونی.مگه بنزین سهمیه نبود چرا لغوش کردی تو.مسکن مهرم لغو کردی باز داری به یه اسم دیگه منتش را میکشی
 پاسخ
۵۷
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۳۳
اگه سهمیه بندی بد بود چرا لغوش کرده بودین؟
پاسخ
۴۷ 
علییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۲۵
یه رفراندوم بزارید که ایا با انتخابات جدید ریاست جمهوری قبل عید موافقید یا نه شما که خیلی به رفراندوم علاقه داشتید
پاسخ
۶۶ 
بهروز احمدییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۲۴
دوستان چرا این نکته رو در نظر نمیگیرین که گران کردن بنزین باعث کاهش مصرفش میشه. من خودم هزاران گرفتاری مالی دارم ولی کاملا با این طرح دولت موافقم همانطوری که رهبر عزیزمون هم تایید کردند. مطمن باشید اگر مصلحتی درش نبود این تصمیم گرفته نمیشد. انشالله تبعاتشو در زندگیمون به زودی میبینیم.
پاسخ
۱۳ 
منطق در پاسخ بهروز احمدی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۱۶
رهبری در صورتی تایید کردند که قیمت بقیه اجناس زیاد نشود
 پاسخ
۱۰
یک فقیر در پاسخ بهروز احمدی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۴۷
اره تبعاتش رو دیدم مسیری که همیشه کرایش ۲۵۰۰ بود با منت ۴۰۰۰ تومن ازم گرفت
 پاسخ
۲۸
علیرضا در پاسخ بهروز احمدی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۳۲
هر زمانی که موفق شدید کار و تدبیر خودتون هست ولی هر وقت خراب میکنید پای دیگران رو بکشید وسط! رهبری گفته موافقم به "شرطی" ما اون شرط رو تابحال از این دولت ندیدیم موقعی که سهمیه بود اومد برداشت و توئیت زد که فساد میشه و فلان ما شدیم موش آزمایشگاهی رئیس جمهور و فک و فامیلش هم بعنوان کارشناس هر بلایی رو سرمون آوردن تو این ۶ سال به اسم "مصلحت"
 پاسخ
۱۰
ناشناس  در پاسخ بهروز احمدی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۲۸
بله ما هم با مصرف کم بنزین موافقیم اما چرا از ملت مایه میزارن اینا ی بار اینکارو کردن وقتی دلار ۴۲۰۰ شد بنزین با بنزین خلیج یکی بود الان هم نرخ ارز رو برگردونن به همون موقع یا کمتر چرا از جیب ملت مایه میزارن
 پاسخ
۰
ناشناس  در پاسخ بهروز احمدییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۴۳
واقعا اینهمه خسارت و هزینه بهتر بود یا راه اندازی یه خط تولید خودروی برقی که بی نهایت استعداد تو این مملکته؟ دهخدا بود معنی کلمه تدبیرو تغییر می داد
 پاسخ
۴۹
منتقد در پاسخ بهروز احمدییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۴۲
طبعاتش رو تو این سال ها دیدیم.که الان اینجاییم.ممنون
 پاسخ
۳
xjm در پاسخ بهروز احمدییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۳۵
شما گرفتاریت کجا بود داداش . جناب کروبی اومد گفت به هر ایرانی ماهی ۵۰ تومان میدیم ما ملت ذوق زده شدیم ۵۰ تومان اون موق خیلی زیاد بود جناب احمدی نژاد اومد ۴۵ تومان داد از اون موق همه چی ده برابر شده روحانی اومد دیگه واویلا . شما شکمت سیره بچهاتون تو بهترین مدارس تهران ماهی ۱۰ میلیون شهریشون میشه با ده میلیون شهرای دیگه ۵ خانواده به سختی داره زندگی میکنن
 پاسخ
۳۷
حسن در پاسخ بهروز احمدییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۳۱
کاهش مصرف با افزایش خطوط ریلی سریع شهری و بین شهری و ماشینهای هیبریدی و کم مصرف امکان داره وگرنه توی اروپا قیمت بنزین نسبت به حقوقشان از ما ارزانتر است
 پاسخ
۳۶
جعفر گلستانیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۲۳
خب همین که اقای روحانی خودشون اعتراف کردن ۱۸م خانوار یا ۶۰م نفر نیاز به کمک مالی دارن یعنی موفق به وعده هایشان نشدن . روحانی : انچنان رونق اتقصادی ایجادم کنم که دیگه مردم نیازی به این ۴۵ هزار تومان نداشته باشند
پاسخ
۱۵ 
کیوانیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۲۱
پدر من با مسافرکشی خرج خودشو و ما رو در میاره الان با بنزین ۳ تومنی چجوری کار کنه؟ نه حقوق بازنشستگی داره و نه جایی کار واسه اون و من پیدا میشه. ماشینشم انقدر داغونه که اسنپ هم قبولش نمیکنه تا سهمیه بنزین بگیره. تکلیف ما چیه؟
پاسخ
۲ 
محمد قاسمییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۱۹
درسته که افزایش قیمت بنزین منفعت های زیادی را متوجه خود مردم میکند و از طریق بسته های حمایتی اندکی از سرمایه ثروتمندان به قشر کم درآمد تزریق میشود، ولی از طرفی جلوگیری از تغیر قیمت ها کاری بسیار دشوار و تقریبا با درصد موفقیت کمتر از پنجاه است. چند برابر ارزش این بسته حمایتی، از طرق مختلف از جیب مصرف کننده فقیر به سرمایه دار وارد میشود. تقریبا میشه گفت کسی که سرمایه دارد تعین کننده قیمت هم خواهد بود. کسی با من هم عقیده هست؟
پاسخ
۱۱ 
محمد قاسمییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۱۹
درسته که افزایش قیمت بنزین منفعت های زیادی را متوجه خود مردم میکند و از طریق بسته های حمایتی اندکی از سرمایه ثروتمندان به قشر کم درآمد تزریق میشود، ولی از طرفی جلوگیری از تغیر قیمت ها کاری بسیار دشوار و تقریبا با درصد موفقیت کمتر از پنجاه است. چند برابر ارزش این بسته حمایتی، از طرق مختلف از جیب مصرف کننده فقیر به سرمایه دار وارد میشود. تقریبا میشه گفت کسی که سرمایه دارد تعین کننده قیمت هم خواهد بود.
پاسخ
۲ 
بهزادیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۱۹
بیخود کردین که میخواین الکی یه پولی بدین به مردم دارین بدبختمون میکنین هنوز دو روزه طرح رو دادی قیمت طلا و تاکسی رفته بالا شورشو در آوردین فقط دروغ .به تاکسی ۱۸۷۰ میگم چرا زیاد تر میگیری میگه بنزین گرون شده.
پاسخ
۱۶ 
ناشناس  در پاسخ بهزاد دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۳:۰۲
میشه پنجاه درصد چیزی رو گرون کرد بعد به مصرف کننده گفت شما قیمت قبل بده .سیصد برابرم حساب نکنیم
 پاسخ
۲
محمد قاسمییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۱۸
درسته که افزایش قیمت بنزین منفعت های زیادی را متوجه خود مردم میکند و از طریق بسته های حمایتی اندکی از سرمایه ثروتمندان به قشر کم درآمد تزریق میشود، ولی از طرفی جلوگیری از تغیر قیمت ها کاری بسیار دشوار و تقریبا با درصد موفقیت کمتر از پنجاه است. چند برابر ارزش این بسته حمایتی، از طرق مختلف از جیب مصرف کننده فقیر به سرمایه دار وارد میشود. تقریبا میشه گفت کسی که سرمایه دارد تعین کننده قیمت هم خواهد بود.
پاسخ
۰ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۱۷
مثل اینکه خود روحانی هم زیاد در این امور سر رشته ندارد، باید آموزش ببیند انشالله
پاسخ
۷ 
سیدیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۱۵
اگر حضرت آقا از این مصوبه حمایت می کنه خب من هم حمایت می کنم،ولی خواهشا خواهشا خواهشا مسئولین جواب اعتماد آقا رو بدن و گرانی ایجاد نشه،سهمیه تاکسی های اینترنتی فراموش نشه، خیلی از بیکاران کشور با همین امثال اسنپ و تپسی و..زندگی می کنند. آقای رئیسی از شما بیشتر از روحانی و لاریجانی انتظار داریم،خواهشا خواهشا با جان و دل از اعتماد آقا مراقبت کنید،فردا همه چی رو گردن رهبری نندازند مسئولان.این خط و این نشان
پاسخ
۲ 
سبحانیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۱۵
عاقا باشه چاکرتم هستیم اینترنت درست کن
پاسخ
۰ 
سجادیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۱۴
شما که به همه چی نظارت میکنین به مراکز دوگانه کردن خودروها هم نظارت کنین که تویه دوروز هزینه دوگانه سوز کردن دوبرابر شده
پاسخ
۰ 
علییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۱۲
قاچاق سوخت سخترین نوع قاچاقه و راحت میشه جلوشو گرفت پس شعار ندید
پاسخ
۹ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۱۱
آقای روحانی برای خودم متاسفم که بهت رای دادم آخه الان توی این شرایط وقت افزایش قیمت بنزین بود؟؟؟
پاسخ
۱۰ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۱۰
سلام ۱-سوال کجا اعتراض کنیم؟ ۲-سوال با توجه به اطلاعیه شرکت پالایش نفت تهران در سامانه کدال گزارش شده( بر اساس افزایش قیمت فروش م به استحضار می رساند با توجه به اینکه نحوه محاسبه درآمد و هزینه خوراک این شرکت بر اساس قیمت های جهانی می باشد، افزایش قیمت فروش مصوب (داخلی) بنزین تاثیری بر سود و زیان و نقدینگی این شرکت ندارد). با توجه به این اطلاعیه چرا دولت نرخ بنزین را افزایش داد ؟ چرا میگویند ما باید به سطح خلیج فارس (بازار جهانی ) برسیم اما با توجه یه گزارش ها سطح خلیج فارس ( بازار جهانی ) ربطی به بازار داخل ندارد؟ ۳-سوال هدف افزایش نرخ بنزین چیست ؟ اگر کمتر مصرف کردن باید بگوویم این طرز اشتباه است . کمتر مصرف کردن بنزین فقط در صورتی انجام میشود که حمل و نقل عمومی زیاد شود که در تهران نیست .مترو کرج به بهربرداری نرسید . خودروی برقی نیست . ممنونم از شما
پاسخ
۰ 
رضایکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۰۹
آقای روحانی دولت شما تو این چند سال شما از لحاظ نظارت بر بازار ضعیف عمل کرد. مقدمات کار را فراهم نکردید و عمل کردید یعنی آماده سازی اذهان عمومی انجام نشد. خود تغییر قیمت بنزین تورم زاست و تا حدود ۱۰ تا ۱۵% تورم ایجاد میکند. روش های دیگری هم برای کسب درامد هست که به آن بی توجه هستید. خیلی از کارخانه های تولیدی یا تعطیل شدند یا با حداقل ظرفیت کار میکنن. کلا بد عمل میکنید و با گفته هایتان خیلی فاصله دارید.
پاسخ
۳۶ 
ناشناس  در پاسخ رضایکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۱۳
کارگران اون کارخانه ها هم وقتی بیکار شدند رفتن مسافر کشی امورات زندگی را بگذرانند
 پاسخ
۰
نریمانیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۰۸
دوستان یه سایت وضعیت آب و هوا بگین که سرورش داخلی باشه :// شدیدا لازم دارم باتشکر
پاسخ
۰ 
نادریکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۰۶
با حداقل حقوق مستمری توی امریکا میشه دوهزار پانصد لیتر بنزین خرید الان توی ایران به نرخ ازاد پانصد لیتر یعنی پنج برابر گرانتر از امریکا قیمت بنزینه پس شما مرد باش قیمت بنزینو یک یورو کن حقوقو هم هزارو پانصد یورور
پاسخ
۷۱ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۰۲
نماینده های مجلس هیچ کاره هستن چرا استعفا نمیدن؟ همشون درگیر تجارت و راه اندازی شرکت برای فک و فامیلاشون هستن
پاسخ
۹۱ 
داودیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۰۱
این حرف که مردم صف شان را از اغتشاش گران جدا کنند مسخره است. کدام صف بروند اگر اعتراض دارند؟ کجا صدای مردم را بازتاب می دهید. یک سامانه مطمئن نظر سنجی بگذارید ببینید چقد مردم ناراضی هستند. آمار بدهید بازتاب بدهید. ممکن است مردم با آشوبگران همراه نباشند اما به وضعیت موجود بسیار شامی هستند. عاقلانه هست که جایی بازخورد این شکایت را ببینند.
پاسخ
۱۰۱ 
علییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۰۰
صد تومن یارانه روحانی منتظرم برم بدم سی لیتر بنزین سه تومی بزنم تو باک پرایدم
پاسخ
۴۲ 
محمدییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۵۲
سخنان روحانی – چه قبولش داشته باشیم چه نداشته باشیم – منطقی و کارشناسانه هست. حالا ک آقا هم حمایت کامل فرمودن به نفع آینده کشور هست که مصرف بنزین کنترل بشه . متاسفانه برخی مردم منافع شخصی رو به منافع کشور ارجح می دونن. در میان کامنت ها به نظر میاد که کسانی که از آلبانی و .. خط می گیرن سعی می کنن که باز هم دولت و نظام رو بکوبن و از طرف مردم حرف بزنن … عزیزان فارس نیوز در بخش تایید کامنت ها دقت کنن تا تریبونی برای این خائنین که دنبال بر هم زدن اتحاد در کشور هستن نشوند.
پاسخ
۰ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۵۲
صد رحمت به احمدی نژاد . برای روحانی ریختیم تو خیابون رقصیدیم که اوضاع بهتر بشه ولی فقط اخبار اختلاس شنیدیم اینترنت هم که قطعه شغلمونو هم دو روزه از دست دادیم کارتمون هم بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان توش پول نیس با دو تا بچه استرس شدیدی گرفتیم رفتم بنزین بزنم دیدم کارتم سوخته ده لیتر زدم سی هزار تومان پول دادم تو این سرما والا پول ضد یخ هم نداریم بریم اعتراض کنیم بهمون میگن اغتشاشگر دیگه هیچ راهی برامون نمونده نسل آینده به بی عرضه بودن ما خواهد خندید اوضاع مردم خیلی وخیمه کسی که میره فروشگاه جامبو رو تخلیه میکنه از سر گرسنگی این کارو میکنه بهش انگ امریکایی و یا سعودی نزنید تو خونه میشینیم ببینم خدا چی بر سرمون میاره ولی این ملت با این همه منابع طبیعی توی کشور لایق درد و رنج کشیدن نیست
پاسخ
۰ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۵۱
الان بنزین گرون شده مطمئن باشید پزشک ها هزینه ویزیت رو به همین نسبت بالا می برن و زیر میزی که برای عمل جراحی هم می گیرن دو برابر می کنن که اصلا گرفتنش غیر قانونیه. لطفا سازمان های نظارتی با این موارد به شدت برخورد کنن.
پاسخ
۰ 
ایرانییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۴۴
پیشنهاد میکنم قبل از اینکه طرح بنزین دو نرخی را انجام بدین،به صورت اقساطی شرایطی واسه مردم فراهم می کردین که با هزینه کمی خودرو هاشون دوگانه سوز کنند اینطوری هم مصرف بنزین کم می شد و هم اشتغال ذایی واسه مردم بود هم بنزین کمتر مصرف می شد
پاسخ
۱۱ 
ناشناس  در پاسخ ایرانییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۳:۰۹
گازسوز هم مشکلات خاص خودش را دارد. بهترین کار تولید انبوه ماشین برقی و کاهش قیمت آن تا حد قدرت خرید مردم عادی است.
 پاسخ
۳۴
یک ایرانی در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۲۸
حرف تون صحیح است اما الان زمان زیادی نداریم و امکان تبدیل خورو بنزینی به الکتریکی وجود نداره، اگر به سهولت خودرو ها دوگانه سوز بشن،کلی بار هزینه ای از روی دوش دولت مردم برداشته میشه،و امکانش هست بخشی از در آمد حاصل از طرح دوگانه سازی اقساطی خودروها ،در زمینه تولید خودرو های الکتریکی با نیروی متخصص بکار گرفته شود
 پاسخ
۰
محمد در پاسخ یک ایرانی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۱:۱۷
اگر میشد که خوب بود الان در تولید یه خودرو بی کیفیت موندن و ماههاست که فروش خودرو به کندی انجام میشه چون تمام کشور تحریم شده . هیچ چیزی در داخل تولید نمیشه کپسول CNG و قطعات باید باشه که روی خودرو نصب کنیم ؟؟؟ با این تدابیر باید کم کم دور کشور دیوار بکشند . اینترنت رو که قطع کردند . واردات و صادرات اجناس هم که هیچی . این چیزهایی هم که وارد میشه از اجناس درجه چندم چینی هست که جای پول نفت وارد شده
 پاسخ
۷
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۴۳
نماینده ها باید استعفا بدن چون عملا ما مجلس نداریم
پاسخ
۰ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۳۵
بدون شک ضعیفترین رئیس جمهور بعد از انقلاب آقای روحانی هستش فشاری که در دوران ریاست آقای روحانی مردم تحمل میکنند حتی یک درصدشم زمان جنگ تجربه نکردن دوران جنگ با اون شرایط سخت اوضاع هزار برابر از الان بهتر بود
پاسخ
۱۱۳ 
غلامییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۳۳
دولت یه نظر سنجی میزاشت مطمئنا ۵درصدهم موافق این کار نبودن
پاسخ
۷۲ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۳۲
جناب ریس جمهورعزیز فرمایشات شما درست ومنطقی است البته نه برای کشور ما که حقوق یک کارگر ۱.۵۰۰هزارتومان درماه است که بیش از نیمی از آن را باید کرایه خانه بدهد واومیماند با خرج خوراک ،پوشاک و…حتما که شما بهتر ازبنده متوجه هستید ،فکری به حال حقوق کارگران بکنید
پاسخ
۷۰ 
محمد فرهادییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۲۵
متاسفانه ما مردم ایران همیشه منافع شخصی و به منافع ملی ترجیح دادیم بیشتر عقب موندگی ایران و ایرانی باعثش مردمه
پاسخ
۲۴ 
علیرضا در پاسخ محمد فرهادی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ – ۰۰:۴۹
۱-متاسفانه همه ی مردم ایران مثل شما خوش شانس نیستن! این حرف رو زمانی درک میکنی که حقوق دو میلیونی بگیری و پول خرید شلوار مدرسه به بچه رو نداشته باشی ۲-گران کردن بنزین در میان برنامه بودجه بدون هماهنگی مجلس یعنی پولی که فقط جناب روحانی تصمیم میگیره کجا خرجش کنه! منافع ملی با منافع یک عده فرق داره!
 پاسخ
۱۳
سالار در پاسخ محمد فرهادییکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۵۱
شما جیبتون پر به مردم بدبختی که هچ منبع درامدی ندارن فکر نمیکنید به اون کارگر بدبختی که زندگیش داره بهم مبریزه بخواطر بیپولی توجه نمیکنی منافع ملی میشه مردم ایران وقتی مردم نباشن ایرانی نیست شکم سیرا خبر از مردم بدبخت ندارن والله حق مردم ایران این نیست اقا روحانی این کارو اخر دورش انجام میده
 پاسخ
۰
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۲۵
مردم از نظر معیشتی بسیار تحت فشارند. در عین حال میبینند که تبعیض و بی عدالتی هست. مردم مدیران و مسئولین را در کنار خود نمی بینند و در مقابل خود میبینند. احساس میکنند مسئولین بر دوش این مردم سوار شده تا به اهداف خود برسند. باید قبول کنیم مردم از فساد و بی عدالتی و فشار های معیشتی و بی تدبیری مسئولین خسته اند. بنابر این در شرایطی این چنینی حتی اگر دنبال آشوب هم نباشند، چون به شدت معترضند و صبرشان لبریز شده، به راحتی میتوانند بازیچه دست آشوب طلبان شوند. حساب اینها را از آشوب طلب جدا کنید حتی اگر در تخریب اموال شریک شدند. اینها فقط در این شرایط با موج همراه شدند و جو گیر شدند. راه حل اساسی اجرای عدالت است و درکنار مردم بودن. ایجاد اشتغال و اعتماد و تکیه بر ملت و جوانان و ظرفیت داخل. از دست درازی بر اموال مردم و ثروت ملی دست بردارند و به مصالح کشور برسند و نه به رانت بازی ها و آقازاده پروری ها. اگر کمبود است برای همه باشد و اگر فراوانی، به عدالت به همه برسد. کمی برای خدا و برای عاقبت و آخرت خودشان هم که شده، کمی به فکر مردم و کشور باشند. به معیشت مردم کمک کنند. تصمیم های غلط نگیرند و به قشر ضعیف برسند، به مستاجرها و.. اینطور مردم مسئولین را دلسوز نظام میشناسند …. باید قوانین را اصلاح کنند و نقایص را بشناسند و رفع کنند.
پاسخ
۵۹ 
محمدرضایکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۱۹
در انتخابات جواب شما رو میدیم
پاسخ
۰ 
محسنیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۰۷
این تصمیم گران کردن بنزین یک فایده داشت حداقل فهمیدیم به کسانی که الان نماینده مجلس هستند دور بعدی رای ندهیم!
پاسخ
۱۲۰ 
ناشناس  در پاسخ محسنیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۵۳
بهانه خوبی ندارید. چون نمایندگان مجلس اصلا در جریان تصمیم سران قوا نبودند. قبلا هم قانون لزوم عدم افزایش قیمت سوخت تا پایان سال را تصویب کرده بودند.
 پاسخ
۰
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۰۵
اینجا که زورمون به شما و دولت بی تدبیر میلیاردتون نمیرسه حرف مردم هم پشیزی ارزش نداره اما آقای روحانی و دوستان قیامت وضعیت شما و دیدنیست .
پاسخ
۸۹ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۰۰
حسن جان یادت رفت بگی علی برکت اله
پاسخ
۰ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۱:۵۲
آقای روحانی شما یک سال و نیم دیگه تموم میشید و میرید ولی اینو بدونید کسانی که به دلیل تصمیم اشتباه شما گشتنه میخوابن و پیش زن و بچشون شرمنده میشن یک روز جوابگو خواهید بود حق الناس رو خدا هم نمیبخشه
پاسخ
۱۲۱ 
ناشناس  در پاسخ ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۴۲
اونهایی که به این دولت و برخی نماینده های بی مسئول رأی دادن هم مقصرند هم نزد خدا و هم مردم…امیدواریم پشیمون بشن و با تفکر و منطق و تخقیق رأی بدن
 پاسخ
۰
امیدیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۱:۵۲
آقای رییس جمهور، اگر در کشورهای دیگه بنزین گرونه، درآمد مردم هم زیاده، حقوق کارمندان هم زیاده. اگر بنده هم ماهانه ۲۰۰۰ دلار دریافت کنم، با بنزین ۲ دلاری هم مشکلی ندارم. اگر سهمیه بندی بنزین عادلانه باشه و مصرف متوسط مردم در نظر گرفته مشکلی نیست. ولی به نظر شما ۶۰ لیتر بنزین جوابگوی یک خودرو هست؟ از همین الان که بنزین گرون شده کرایه ها افزایش پیدا کرده. معلم یا کارمندی که تا قبل از افزایش قیمت بنزین ماهی ۲۵۰ هزار تومن کرایه سرویس برای رفت و آمد به روستاهای دور پرداخت می کرد الان باید ۵۰۰-۶۰۰ هزار تومن پرداخت کنه. نیروی شرکتی که در آموزش و پرورش با ماهی ۶۰۰ هزار تومن کار میکنه اگه ۶۰۰ هزار تومن هم کرایه بده چی باید بخوره؟ لطفا از بالا به مردم نگاه نکنید. با این که قیمت دلار پایین اومده همچنان قیمت اجناس داره بالا میره. قشر مرفه جامعه بنزین لیتری ۳ هزار تومن براش عددی نیست که بخواهد پرداخت کند همچنان که برای جنابعالی و بقیه مسئولین دولتی این سه هزار تومن مبلغ ناچیزیه. ما مردم جامعه رو با خود و وضعیت مالی خودتون مقایسه نکنید. ما نه خونه ای مثال شما داریم و نه درآمدی مثل شما حتی خورد و خوراک و لباس پوشیدنمان هم با شما قابل مقایسه نیست.
پاسخ
۸۲ 
شهریاریکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۱:۵۰
مگه خود شما اونقدر احمدی نژاد و به خاطر طرح یارانه ها مسخره نکردین و گفتیم دادن یارانه در کشوری با نرخ تورم مثبت باعث افزایش تورم میشه؟ حالا بنزینو گرون کردین که یارانه بدین؟ ازین مسخره تر مگه میشه؟ باور کردنی نیست اصلا
پاسخ
۱۳۰ 
حبیبیکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۱:۴۹
از حق لطفا سخن به میان نیاورید کدام حق اعتراض را به مردم دادید؟ کدام مشکل مردم حل شد. شما مردم را از حقوق اجتماعی محروم نکنید نیاز به دادن حق به آنها نیست اعتراضی که به هر شیوه ای باشد پاسخی نمی گیرد پس تفاوتی در نحوه اعتراض نیست
پاسخ
۱۰۰ 
ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۱:۴۵
آقای روحانی چرا برای بنزین رفراندوم برگزار نکردید؟ وقتشه یک رفراندوم برای رفتن و واگذار کردن این وضعیت بدبخت وار یا یک جلورفتن با شما برگزار گردد. از شورای نگهبان تقاضا دارم این مجلسیان همسو با دولت را کلا رد صلاحیت نمایند.
پاسخ
۸۸ 
ناشناس  در پاسخ ناشناس یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ – ۲۲:۰۷
حالا فهمیدی رفراندم یعنی چی ؟ به این میگن رفراندم

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد