تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 9:26
کد خبر : 67392

کشف تینر روغنی تقلبی در همدان

کشف تینر روغنی تقلبی در همدان

سرهنگ رضا زارعی روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در یکی از شهرک های صنعتی شهر همدان شخصی اقدام به دپوی مقادیری سوخت قاچاق در داخل یک سوله کرده و در فرصت مناسب در بسته بندی سه لیتری با عنوان تینر روغنی به فروش می‌رساند، بررسی موضوع در

سرهنگ رضا زارعی روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در یکی از شهرک های صنعتی شهر همدان شخصی اقدام به دپوی مقادیری سوخت قاچاق در داخل یک سوله کرده و در فرصت مناسب در بسته بندی سه لیتری با عنوان تینر روغنی به فروش می‌رساند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت مجوز قضائی و با همراهی نماینده شرکت نفت در بازرسی از این محل، یک مخزن زیرزمینی حامل ۱۰ هزار لیتر نفت و گاز قاچاق کشف شد.

سرهنگ زارعی بیان کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد، متهم این فرآورده را پس از دستکاری جزئی با عنوان تینر روغنی داخل بطری های سه لیتری به شهرهای مرکزی کشور منتقل و در بازار توزیع می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه یک متهم در این خصوص تحویل مرجع قضائی شد، گفت: فرآورده نفتی کشف شده تحویل شرکت نفت همدان شد.

کشف کالای قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در بازرسی از صنوف سطح شهر، موفق به کشف اقلام قاچاق و خارجی شدند.

سرهنگ محمد معصومی افزود: در اجرای این طرح، ۵۰۰ عدد لوازم بهداشتی و آرایشی ، ۴۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار ، ۳۳ دستگاه لوازم خانگی و ۱۱۴ بطری نوشابه قاچاق و بدون مجوز کشف که بر اساس نظر کارشناسان ارزش آنها یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا ۹ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق یک میلیارد ریالی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود یک محموله کالای قاچاق توسط چهاردستگاه خودروی سواری به محدوده شهرستان همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی یگان امداد قرار گرفت.

سرهنگ جمشید باقری افزود: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی، خودروها را متوقف و در بازرسی از آن ها، هفت دستگاه ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و ۳۲۵ تخته پتو خارجی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اضافه کرد: این محموله قاچاق از بندر گناوه به مقصد یکی از شهرستان های غربی بارگیری شده و برابر بررسی های اولیه ارزش ریالی آن حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف لوازم خانگی قاچاق در کبودراهنگ

فرمانده انتظامی کبودراهنگ گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودراهنگ حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ مجید گلی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۵ دستگاه اتو بخار، ۲ دستگاه ماشین لباس شویی، سه دستگاه جاروبرقی و ۹۰۰ عدد انواع شیشه شوی قاچاق و بدون مجوز کشف شد.

وی با اشاره به این که ارزش ریالی محموله کشف شده از نظر کارشناسان ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد