تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 8:07
کد خبر : 67222

کشف انبار احتکار کالای اساسی در زنجان

کشف انبار احتکار کالای اساسی در زنجان

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد دو انبار نگه‌داری کالاهای احتکار شده در زنجان شناسایی و پرونده‌ها خارج از نوبت تحت رسیدگی قرار گرفت. این مسئول ادامه داد: پس از احراز تخلف احتکار، متخلفان علاوه ‌بر الزام به عرضه کالاها به نرخ مصوب دولتی، به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر ۹۸۰ میلیون

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد دو انبار نگه‌داری کالاهای احتکار شده در زنجان شناسایی و پرونده‌ها خارج از نوبت تحت رسیدگی قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: پس از احراز تخلف احتکار، متخلفان علاوه ‌بر الزام به عرضه کالاها به نرخ مصوب دولتی، به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر ۹۸۰ میلیون ریال محکوم شدند و کالاهای احتکاری شامل ۷۸۰۰ کیلوگرم برنج، ۱۰۲ قوطی روغن مایع، ۲۰۰۰ کیلوگرم حبوبات و ۷۰۰۰ عدد فیلتر روغن موتور است.

وی افزود: طبق قانون محتکر برابر با ۷۰ درصد ارزش کالای کشف ‌شده محکوم به جریمه نقدی شده و ملزم است کالاهای کشف ‌شده را به نرخ مصوب دولتی و با حضور بازرسان دستگاه‌های مربوطه عرضه کند.

ممیزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آگاهی و حساسیت مردم در رابطه با احتکار و وضعیت بازار افزایش یافته و بسیاری از انبارهای احتکاری که کشف شد با گزارش‌های مردمی بود، است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد