تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 12:52
کد خبر : 67054

توقیف ۲۰ خودروی قاچاق‌بر در عملیات پلیس اراک/ ۲۵ قاچاقچی کالا دستگیر شدند

توقیف ۲۰ خودروی قاچاق‌بر در عملیات پلیس اراک/ ۲۵ قاچاقچی کالا دستگیر شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس امیر مختاری اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و‌ در تحقیقاتی جامع، فعالیت قاچاقچیان کالا مورد رصد نامحسوس پلیس شهرستان قرار گرفت. وی افزود:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس امیر مختاری اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و‌ در تحقیقاتی جامع، فعالیت قاچاقچیان کالا مورد رصد نامحسوس پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام در عملیاتی که با بهره‌گیری از توان عملیاتی پلیس شهرستان در شب گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد،‌ تعداد ۲۰ دستگاه خودروی قاچاق بر در محور مواصلاتی اراک – قم شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک اضافه کرد: در این عملیات تعداد ۲۵ نفر دستگیر شدند و مقدار زیادی از انواع کالای قاچاق شامل زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه و پوشاک، لوازم یدکی خودرو، پودرها و مکمل‌های ورزشی، لوازم‌خانگی و لوازم الکترونیکی کشف شد.

مختاری تصریح کرد: در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش کالاهای کشف شده قاچاق در حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این خصوص پرونده‌های تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

وی با تأکید بر تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۰ به عنوان سامانه‌ای که در کلیه ساعات شبانه‌روز به‌راحتی در دسترس عموم شهروندان قرار دارد آماده دریافت هرگونه گزارش و اطلاعات شهروندان در خصوص فعالیت قاچاقچیان کالا است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد