تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 7:49
کد خبر : 67029

مزار شهید حججی میعادگاه آغاز سفر راهیان نوری‌ها+تصاویر

مزار شهید حججی میعادگاه آغاز سفر راهیان نوری‌ها+تصاویر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی صبح امروز در آیین افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه استان اصفهان و در جوار مزار شهید محسن حججی تجمع دانش‌آموزان را یادآور اعزام رزمنده‌ها به جبهه‌های جنگ دانست و ابراز داشت: خواهران خدا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی صبح امروز در آیین افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه استان اصفهان و در جوار مزار شهید محسن حججی تجمع دانش‌آموزان را یادآور اعزام رزمنده‌ها به جبهه‌های جنگ دانست و ابراز داشت: خواهران خدا دوستتان داشته و دعا کنید به آن‌هایی که زمینه این سفر را برای شما مهیا کرده‌اند.

امام‌جمعه نجف‌آباد افزود: در این سفر چیزهایی هست که در مدرسه و منزل یافت نمی‌شود، آنجا حیات و زندگی است چون شهدا زنده‌اند، خداوند انسان را برای زندگی آفریده و اگر او شهدا وصل شود هرگز نمی‌میرد.

مهدی اسماعیلی، معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پروش استان اصفهان نیز با گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز عنوان کرد: یک روز بعد از ۱۳ آبان خداوند را شاکریم برای برگزاری این اردو در شهری که بیشترین شهید را دارد.

وی با توجه به متفاوت بودن اردو راهیان نور اظهار داشت: اردویی می‌روید که با سایر اردوها متفاوت است و امیدواریم همه از آن بهره‌مند شوید. افتخار می‌کنیم با همه مشکلاتی که دنیا در جهت اخلاق دارد جوانان ما از اردوهای راهیان نور و فرهنگ شهید و شهادت استقبال می‌کنند.

معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پروش اصفهان افزود: دشمن چه مشکلی با ما دارد، آیا نفت ما را می‌خواهند یا با تسلیحات نظامی ما مشکل‌ دارند، خیر علت همه این دشمنی‌ها  ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است.

وی ادامه داد: مردمی که این فرهنگ را دارند برای دشمنان ترس و دلهره به همراه خواهند داشت، افرادی که در مسیر انتخاب قرار می‌گیرند ترس و سر به ذلت بردن را کنار می‌گذارند و در چشمان دشمن نگاه می‌کنند و به درجه رفیع شهادت می‌رسند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس، اردوهای راهیان نور استان اصفهان با اعزام ۳۶۰ دانش‌آموز دختر از دبیرستان‌های شهرستان نجف‌آباد در قالب ۹ اتوبوس از ۱۴ آبان ماه ۹۸ آغاز و تا اواخر آذرماه با اعزام ۹ هزار دانش‌آموز از کل استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد