تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 12:58
کد خبر : 66976

رسیدگی به ۵۵ پرونده احتکار در زنجان

رسیدگی به ۵۵ پرونده احتکار در زنجان

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۵ پرونده احتکار را رسیدگی کرده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین پرونده‌های احتکار رسیدگی شده در زنجان و ابهر بوده است، گفت: جریمه پرونده‌های احتکار ۱۹ میلیارد

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۵ پرونده احتکار را رسیدگی کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین پرونده‌های احتکار رسیدگی شده در زنجان و ابهر بوده است، گفت: جریمه پرونده‌های احتکار ۱۹ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه اخیرا نیز پرونده احتکار برنج ۷ هزار و ۵۰۰ کیلویی و روغن یک هزار و ۲ تنی در استان زنجان رسیدگی شد، اضافه کرد: در این پرونده احتکار ۱۰۰ حلب روغن جامد نیز وجود داشت.

ممیزی با اشاره به اینکه طی بررسی شعبه متوجه شد که فاکتورهای خرید معتبری برای این انبار مکشوفه وجود ندارد، گفت: با توجه به احراز احتکار نبودن کالاها، واحد مربوط ملزم به عرضه کالاهای احتکار شده و جریمه ۵۶۰ میلیون ریالی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین از کشف انبار احتکار انواع فیلتر روغن خبر داد و گفت: این انبار شامل ۷ هزار عدد فیلتر روغن موتور و ۲ هزار و ۲۵۰ عدد بطری الکل صنعتی بود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل اهمیت موضوع پیشگیری از احتکار و نقش آن در اقتصاد این پرونده نیز در اسرع وقت در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد، تصریح کرد: طبق حکم صادره متهم به عرضه کالاهای احتکار شده و همچنین جریمه ۴۲۵ میلیون ریالی محکوم شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد