تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آبان 1398 - 15:11
کد خبر : 66902

پایان کار دو شرور مسلح در خاش / کشف ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال کالای قاچاق در “نیکشهر”

پایان کار دو شرور مسلح در خاش / کشف ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال کالای قاچاق در “نیکشهر”

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز یکشنبه دوازدهم آبان ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید. دو شرور مسلح به دام افتادند با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خاش ۲ شرور مسلحی که با راه اندازی

پایان کار دو شرور مسلح در به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز یکشنبه دوازدهم آبان ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دو شرور مسلح به دام افتادند

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خاش ۲ شرور مسلحی که با راه اندازی یک نزاع مسلحانه و تیراندازی موجب رعب و وحشت عمومی شده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ “ابراهیم کوچک زایی” فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع یک مورد تیر اندازی و نزاع مسلحانه در آبان ماه سال جاری در سطح شهرستان خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات فنی و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط پلیس دو شرور مسلح که عامل اصلی ناامنی‌های بوجود آمده بودند شناسایی و دستگری آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه این دو شرور تیمی از مأموران با تجربه شهرستان طی هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش با ۵ تیر جنگی و یک قبضه کلت کمری با ۱۰ تیر جنگی در مخفیگاه این دو شرور خاطر نشان کرد: هردو متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کوچک زائی در پایان تأکید کرد پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهند داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

کشف کالای قاچاق در نیکشهر

فرمانده انتظامی نیکشهر از کشف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  حمید نوری  گفت: مأموران یگان تکاوری شهرستان نیکشهر هنگام گشت زنی در محور “نیکشهر-ایرانشهر” به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و با دستور ایست آن‌ها را متوقف کردند.

او  افزود: در بازرسی از این خودروها، ۷۳ حلقه لاستیک خودرو، ۳۰ طاقه پارچه مشکی طرح دار، ۳۲ کارتن سرویس چینی ۱۸ پارچه، ۲۵۰۰ عدد قاب گوشی موبایل، ۱۴۶عددقندان چینی، ۳۱۵عدد گلس موبایل، ۲۰ طاقه پارچه چادری زنانه و۳۶۰ قالب صابون آرایشی قاچاق که به طرزی عجیب داخل این دو خودرو بارگیری شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با بیان اینکه ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: ۲ فرد متخلف در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه پدیده قاچاق تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور بوده و موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود ازعزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده خبر داد و از شهروندان خواست کلیه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد