تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398 - 6:42
کد خبر : 66589

اتوبوس حامل کالای قاچاق در مهریز توقیف شد

اتوبوس حامل کالای قاچاق در مهریز توقیف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ محمود میرحسینی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند. او افزود: ماموران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ محمود میرحسینی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از اتوبوس موفق به کشف ۶۴۰ دست قاشق، ۳۹۰ دست چنگال، ۲۴ طاقه پارچه و فاقد اسناد مثبته گمرکی را کشف کردند و در این رابطه خود را توقیف و سه متهم دستگیر شدند.

میرحسینی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس اذعان داشتند محموله کشف شده را در یکی از استان‌های جنوبی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن را به یزد داشتند که با هوشیاری ماموران موفق نشده اند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان ۷۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد