تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 7:37
کد خبر : 66472

انبار محتکران زنجانی کشف شد

انبار محتکران زنجانی کشف شد

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، از رسیدگی به چهار پرونده احتکار در این اداره‌کل خبر داد و اظهار کرد: در راستای برخورد با احتکار کالا، گشت‌های مشترک سیار با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی تشکیل و از واحدهای صنفی و انبارهای سطح استان بازدید سرزده به عمل آمده است. این مسئول ادامه داد: در

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، از رسیدگی به چهار پرونده احتکار در این اداره‌کل خبر داد و اظهار کرد: در راستای برخورد با احتکار کالا، گشت‌های مشترک سیار با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی تشکیل و از واحدهای صنفی و انبارهای سطح استان بازدید سرزده به عمل آمده است.

این مسئول ادامه داد: در این بازدید تعداد چهار انبار احتکار کالا شناسایی شده و پرونده تخلف به صورت خارج از نوبت تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس آرای صادره، متخلفان علاوه بر الزام به عرضه کالاها به نرخ مصوب دولتی، به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شدند.

ممیزی تصریح کرد: طبق قانون، محتکر برابر با ۷۰ درصد ارزش کالای کشف ‌شده محکوم به جریمه نقدی شده و ملزم است کالاهای کشف‌ شده را به نرخ مصوب دولتی و با حضور بازرسان دستگاه‌های مربوطه عرضه کند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد