تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 10:32
کد خبر : 66368

کشف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس ساوه

کشف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس ساوه

حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در اراک گفت:‌ با تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساوه، در انجام تحقیقاتی از تردد دو دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند. وی افزود:‌ با

حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در اراک گفت:‌ با تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساوه، در انجام تحقیقاتی از تردد دو دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود:‌ با اجرای تمهیدات ویژه پلیس،‌ هر دو خودرو در اتوبان ساوه – تهران شناسایی و در عملیاتی متوقف شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی اضافه کرد: با هماهنگی مرجع قضائی از هر دو دستگاه خودرو بازرسی به عمل آمد و مقادیر بسیار زیاری لوازم خرازی،‌ لوازم مراسم جشن، پارچه و لوازم التحریر قاچاق کشف شد.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در حدود ۱۱ میلیارد ریال برآورد شد.
وی با تاکید بر تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا در اولویت‌های عملیاتی پلیس در استان مرکزی ادامه داد:‌ هر دو راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد