تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 15:20
کد خبر : 66312

کشف ۱۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در نظرآباد

کشف ۱۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در نظرآباد

علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز از کشف ۱۹۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در نظرآباد خبر داد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه کالاهای

علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز از کشف ۱۹۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در نظرآباد خبر داد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه کالاهای قاچاق کشف شده شامل دارو، پوشاک، مواد خوراکی، سیگار، تجهیزات رایانه ای و لوازم یدکی بوده است، اظهار کرد: در این راستا، ۷۳ نفر دستگیر، ۲۵ خودروی سبک و سنگین توقیف، هشت فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال و هشت فقره پرونده بالای پنج میلیارد ریال تشکیل شد.

وی پدیده قاچاق کالا را یکی از عواملی دانست که موجب ضربه به اقتصاد کشور و تولید ملی می شود و افزود: پلیس نظرآباد ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان با قاطعیت با افرادی که قصد دارند با وارد کردن کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه بزنند برخورد خواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد