تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398 - 8:12
کد خبر : 66133

رسیدگی به ۱۰۰۰ پرونده قاچاق کالا با ارزش ۴۰۰۰ میلیارد تومان در تهران

رسیدگی به ۱۰۰۰ پرونده قاچاق کالا با ارزش ۴۰۰۰ میلیارد تومان در تهران

– اخبار اقتصادی – وحید خدرویسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به آماری از بررسی پرونده‌های قاچاق کالا در استان تهران، گفت: در شش ماهه ابتدایی سال جاری حدود ۱۰۵۰ پرونده قاچاق به ارزش بیش از چهار هزار و سیصد میلیارد تومان توسط حوزه معاون حقوقی و قضایی گمرک تهران در

– اخبار اقتصادی –

وحید خدرویسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به آماری از بررسی پرونده‌های قاچاق کالا در استان تهران، گفت: در شش ماهه ابتدایی سال جاری حدود ۱۰۵۰ پرونده قاچاق به ارزش بیش از چهار هزار و سیصد میلیارد تومان توسط حوزه معاون حقوقی و قضایی گمرک تهران در استان تهران بررسی شده است.

معاون حقوقی گمرک تهران گفت: این در حالی هست که سال ۱۳۹۷ حدود ۲۰۰۰ پرونده با ارزش هزار و هفتصد میلیارد تومان ارزش در استان تهران کشف و بررسی شده است.
وی ادامه داد، این مقایسه بین شش ماهه امسال و‌ کل سال ۱۳۹۷ نشانگر مبارزه جدی دستگاهها در حوزه مبارزه با قاچاق است.

 معاون حقوقی گمرک تهران، با اشاره به اینکه، این آمار بیانگر جدیت دستگاههای ذی مدخل در مبارزه با فساد است، گفت: دستگاههای مذکور  با عنایت به مطالبه رهبر انقلاب در سال جاری در این حوزه ورود قاطع داشتند.
خدر ویسی گفت: اگر آمار  5 سال اخیر کشفیات و رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا نیز بررسی شود  نشان دهنده برخورد قابل توجه در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز خواهد بود.

محموله بزرگ میلیاردی کالای قاچاق در استان مرکزی کشف و توقیف شد

این مقام مسئول گفت: رشد ۲۶۰۰  میلیارد تومانی ارقام مربوط به پرونده‌های قاچاق کالای رسیدگی شده آن هم در شش ماهه ابتدای سال جاری نشان دهنده عزم راسخ دستگاهها در برخورد با معضل قاچاق کالا است.

وی  با بیان اینکه، مجوزها و تعرفه‌ها عامل اصلی قاچاق کالا است، گفت: زمانی که یک فرد به دنبال یک کالا مورد نیاز بازار به داخل کشور است در مرحله اول با دیوار تعرفه و مجوز‌های مختلف رو به رو می‌شود که بایستی برای این موارد یک تصمیم پیش گیرانه لحاظ شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد