تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 9:49
کد خبر : 65940

تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مازندران

تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مازندران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به تداوم طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا در استان گفت: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا در استان در ۶

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به تداوم طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا در استان گفت: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا در استان در ۶ ماه امسال از ۳ هزار و ۷۷۰ واحد خرده و عمده فروشی و شرکت‌های پخش در مازندران بازدید شده است.
او با بیان اینکه ۲۲۰ واحد متخلف در مازندران شناسایی شدند، افزود: برای این واحد‌های متخلف پرونده به ارزش ۱۱۷ میلیارد و ۸۵۲ میلیون و ۸۶۳ هزار ریال تشکیل و جهت صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: کالا‌های کشف شده شامل انواع پوشاک، لوازم آرایشی، مواد غذایی، سیگار، انواع نوشیدنی، برنج، لوازم خانگی بوده است.
قوانلو افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم فروش کالا، احتکار می‌توانند مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد