تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 - 12:39
کد خبر : 65404

شهید همدانی و شهید حججی استمرار طراوت و معنویت در سپاه هستند

شهید همدانی و شهید حججی استمرار طراوت و معنویت در سپاه هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،حجت‌الاسلام سید داود موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: جبهه مقاومت یمن در طول چند سال جنگ تلاش به دفاع از خود داشته و با دیپلماسی هم سعی در رساندن صدای مظلومیت خود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،حجت‌الاسلام سید داود موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: جبهه مقاومت یمن در طول چند سال جنگ تلاش به دفاع از خود داشته و با دیپلماسی هم سعی در رساندن صدای مظلومیت خود به جهانیان بوده است.

وی با اشاره به نشنیدن صدای مظلومیت مردم یمن در این سال‌ها،افزود: متجاوزین مغرور از حمایت‌های قدرت‌های شیطانی دنیا در این سال‌ها به جنایت و آدم‌کشی خود ادامه داده که با وجود هشدارها،گوش شنوایی پیدا نشده تا اینکه ارتش و نیروهای مردمی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

موسوی خاطر نشان کرد: نیروهای مردمی یمن با ابتکار عمل و انتقال جبهه جنگ به داخل سرزمین‌های متجاوزان اقدام که بعد از عملیات‌های مستمر موشکی و پهبادی، قلب تولید نفت عربستان را از کار انداخته و درهم ریختگی دولت وهابی سعودی را موجب و متعاقب این نبرد سهمگین،بزرگترین عملیات زمینی را طراحی و مقدمه‌ای را گشوده که سرزمین‌های مورد اشغال یمن را آزاد کنند.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: این عملیات سه تیپ سعودی‌ها را نشانه رفته و سردرگمی را به متجاوزان و حامیان آنها تحمیل کرده و گروهی که زمانی تروریست محسوب شده، امروز به جریان توانمند محور مقاومت تبدیل شده و پاسخ خود را از حالت دفاعی به تهاجمی مبدل کرده و موجب تشدید اختلاف در جبهه اشغالگر شده و با افزایش انگیزه در محور مقاومت تحول راهبردی را در دفاع از یمن موجب شده و ضمن آنکه تجهیزات زیادی برای ادامه مقاومت به غنیمت گرفته است.

وی درباره هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: پلیس در نظام‌های سیاسی دنیا همواره خط اول کنترل ثبات اجتماعی و فرهنگی جامعه بوده و با اقدامات پیشگیرانه خود در ابعاد مختلف،جریان عمومی زندگی را در تمامی عرصه‌ها برای آحاد جامعه تسهیل می‌کند.

موسوی اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی که تحقق همه ارکان حاکمیت با اراده و رای مردم است، طبعا پلیس منبعث از چنین حکومتی به طور قطع باید صبغه کاملا مردمی داشته باشد و نیروی انتظامی ایران با پشتوانه مردمی دارای ماموریت‌های متعددی در داخل و مرزها در زمین،هوا و دریا بوده است.

وی یادآور شد: در جمع‌بندی از همه این وظایف در حد مقدورات خود سربلند بیرون آمده و با تقدیم ۱۳ هزار شهید و نزدیک ۲۲ هزار نفر جانباز در تامین امنیت داخلی،مقابله با مافیای مواد مخدر و حفاظت از مرزها کارنامه درخشانی در ایستادگی و ایثار از خود بروز داده است.

امام جمعه محمودآباد تاکید کرد: موضوع امنیت یک خیابان دوسویه است،همانگونه که حافظان امنیت داخلی مسؤولیت دارند، مردم و حامیان قانونی پلیس خصوصا قوه قضائیه هم در این اقتدار نقش محوری دارند و پلیس مردمی ما همانند گذشته باید با مردم در عین مدارا و ملاطفت و احترام با قانون‌شکنان، متجاهران فسق، به‌ هم‌زنندگان نظم اجتماعی و اخلاقی جامعه و معترضان به مال و جان مردم با محکم‌ترین برخورد مواجه تا مشکلات موجود در بعضی از سرفصل‌ها که موجب اعتراض مردم است، حل و فصل شود.

وی با اشاره به دیدار پاسداران با مقام معظم رهبری،بیان کرد: دیدارهایی در این سطح که ارکان فرماندهی و مدیرت نهاد سپاه پاسداران با ایشان صورت می‌پذیرد تقریبا تکرار سالانه داشته و ویژگی دیدار امسال با توجه به شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی انقلاب اسلامی حائز اهمیت بوده و حضرت آقا در این دیدار راهبردهای خود و کلان مسائل داخلی و خارجی را مطرح و جدیدترین مباحث اساسی انقلاب را برای اجرای ماموریت‌ها تبیین کرده‌اند.

امام جمعه محمودآباد درباره اهم سرفصل‌های عنوان شده توسط رهبری،اظهار کرد: مسائل محوری کشور در موضوع تکیه بر داخل و تلاش‌های جهادی و مجاهدانه، خنثی شدن توطئه تحریم حداکثری و ایجاد تحرک در بخش‌های اقتصادی کشور، اجرای دقیق و کاهش تعهدات برجامی و تعیین وظیفه اکید برای سازمان انرژی اتمی کشور که ملت به لطف خدا صاحب یک پیروزی راهبردی خواهد شد، از موارد تبیینی توسط معظم‌له بوده است.

وی درباره شرایط ماموریت‌های سپاه،عنوان کرد: در ماموریت‌های سپاه، این نهاد به عدم ترس و کوچک نگرفتن دشمن، عدم غفلت در آن، هم‌افزایی با ارکان حاکمیت و قوای کشور، استحکام سازمانی سپاه در عرصه‌های مقاومتی، خدمت‌رسانی و مقابله با دشمن، پیر و محافظه کار نشدن سپاه و در حوادث مهم در خط مقدم بودن خود را حفظ کرده است.

موسوی در پایان گفت: عدم از دست دادن نگاه فرامرزی و قناعت نکردن به منطقه، عدم اکتفا به چهار دیواری،امتداد راهبردی و عمق راهبردی از اوجب واجبات است و سپاه در این مدت اوج قابل توجهی گرفته است و از انقطاع نسلی باید در سپاه جلوگیری شود و سپاه در دوراهی‌های بعد از انقلاب سربلند بیرون آمده و شهید همدانی و شهید حججی استمرار طراوت و معنویت سپاه است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس، به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان در سخنرانی قبل از خطبه‎ها به بیان ارائه عملکرد فعالیت‌های نیروی انتظامی محمودآباد برای نمازگزاران برنامه‎های پیش رو پرداخت.

انتهای پیام/۸۶۰۳۸/ج

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد